Gå til innhold

Huff, håper babyen vil holde seg inne en stund til...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nettopp kommet fra kontroll ved føden.. mormunn delvis åpen og ikke mer enn 2,1 cm. De ville legge meg inn, men fikk dra hjem da jeg lovte å ta det rolig. Babyen ser ut tul å trives, ligger så godt i seteleie at det er unulig å avsløre kjønn...Ligger akkurat på snittet når det gjelder vekst, men sa ikke noe om vekt. Ikke mer fostervann enn at det holdt til nedre grense på normalen... Noen som veit hvorfor andre har mer/mindre fostervann enn andre?

Håper bare jeg klarer 5 uker til, har født i uke 34 før og det gikk tålelig greit bortsett fra startvansker med ammingen/umoden sugerefleks.

Kjenner jeg er engstelig nå... bare 29+5 i dag...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Kan nok ikke svare på dette med fostervann. Ville bare si at jeg håper at den lille holder seg i magen din en stund til. Hver dag den lille får nå er viktig. Skal krysse fingrene for deg, å håper at det ennå blir en god stund til den lille vil ut. Lykke til!

Skrevet

Takk for det! Blir litt deppa å har vel alt for god tid til å tenke jeg som bare går hjemme uten å få lov til å gjøre noen verdens ting... Har ikke gjort noen verdens ting siste ukene så derfor så skuffa over forandringene:-( Skal virkelig gjøre mitt for at babyen skal bli noen uker til!!!

Skrevet

Takk for den linken! Skal drikke myyye fremover, slo meg at jeg kanskje har drukket alt for lite nå som det har vært så varmt ute:-) Egentlig rart at legen ikke sa til meg at jeg kunne øke væskeinntaket...Ikke flink å drikke til vanlig heller..Blir vel det motsatte ved neste kontroll nå da, kjempebasseng:-) Prøver å tenke positivt jeg nå, hjelper liksom, ikke sitte å deppe heller...

Skrevet

hei

har en søster som fødte prematur for tre år siden i uke 26, hun fikk beskjed om å ta omega3 tabltter for det er noen forskere som påstår aat dette kan hjelpe på at ungen holder seg der opp til 2 uker lengre... hun hadde heller ikke noe serlig med vann... om det er noe i det får vi jo ikke svar på da vi ikke vet når hennes hadde kommet uten at hun tok de tablettene, men det er jo vert ett forsøk, og så er det sundt.... uansett lykke til og får håpe den lille blir der en stund til

Skrevet

Høres ut som en fin kombinasjon med vann og omega3:-) tar imot alle tips med stor takknemlighet, når babyen først kommer vil jeg vite med meg selv at jeg har gjort det jeg kunne for at den skulle ha det bra lengst mulilg iallefall:-)

Skrevet

Heisan mammma.

Vil først å fremst si at jeg føler med deg og vet hvordan du har det. I motsettning til deg så kom jeg inn på sykehuset i uke 28 med prem rier,livmorhals på 11mm og 2 cm åpning og ble der nesten en mnd. Ble satt på drypp i 2 døgn som skulle stoppe fødselen og fikk 2 lungemodningssprøyter.Heldigvis så gikk det bra og i uke 32 reiste jeg hjem og gullet har klart å holde seg inne.. Er nå i uke 38 :) Dette går nok kjempe bra skal du se.

Ønsker deg masse lykke til

Stooor klem

Skrevet

Tuuusen takk for beroligende ord, da skal nok jeg også klare løpet! Skikkelig solskinnshistorie!

Lykke til med forestående fødsel!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...