Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 og hvordan går dette i svangerskapet? Har utbrudd etter utbrudd,spes i slutten av sv.skapet.ser mildt sakt helt for j.....ut! :,( hoven nese me veskefylte små acner,rød og hoven på hake og kinn.klør og brenner i huden) isolerer meg,tør ikke møte folk og blir kjempedeprimert.Før sv.skap fikk jeg antibiotika,men kan man jo ikke ta i sv.skapet.Sterkeste man får er ery max,men står jo så masse advarsler om bruk av det når man er gravid.så vil helst unngå det selfølgelig.Andre som plages med slikt,og hvordan holder dere ut hvis utbruddene er ekstreme....?
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #3 Skrevet 12. juni 2008 Oi dette hørtes ikke bra ut. Jeg plages ikke med sånt. Men har en far som plages med fet hud og store acne i ansiktet, noen har han måtte operere bort. Han er veldig fornøyd med aloe vera, spessielt planten. Du bare brekker av en bit, smører på, så legger du plastfolie rundt tuppen og oppholder den i kjøleskapet, da holder blomsten lenge. Han bruker også aloe vera kremene. Ta deg en tur på apoteket eller en hudpleie salong og forhør deg litt. Eller ring hvis du ikke vil bevege deg ute. Håper noen andre kan gi deg noen forslag. Lykke til Klem fra meg
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #4 Skrevet 12. juni 2008 Er ikke plaget selv, men er hudpleier.. Har du vert hos hudpleier og prøvd produkter tilpasset din hud? Kan faktisk hjelpe litt, om ikke annet roe det ned en del...
1mor3barn&1000ideer Skrevet 12. juni 2008 #5 Skrevet 12. juni 2008 Jeg har vaert plaget med det i mange aar. Proevd mange ulike produkter, hudpleier etc Syns ikke det hjelper saerlig. Det eneste som har hjulpet meg er sol, og p-piller(Diane og Yasmin). P-pillene tok vekk alt!!!
Anonym bruker Skrevet 12. juni 2008 #6 Skrevet 12. juni 2008 Har prøvd med alovera plante,men prøvde i 2-3dager,å ga opp.men fikk anbefalt i dag av ei som jobber med soneterapi å bruke alo v.salve,+noe man egentli skal drikke,som jeg kunne smøre på.Har vært hos hudspesialist,men synes ikke han tar problemet alvorlig.skriver bare ut resept,savner at de kunne kommet med mere enn det,hvet det finnes dietter som skal hjelpe..men får ingen info om det.Får kanskje ringe en hudpleier å høre om råd...har jeg faktisk ikke tenkt på at de har sikkert bred erfaring innen problemhud,og kan kanskje hjelpe. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå