Gå til innhold

Hva har dere gjort på så langt idag da,jenter?;)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Her våkna småen halv8. Så da var det opp og stelle både han og meg på badet. Så spiste vi frokost. Lekte litt, og så kjørte jeg han i bhg til kl halv10. Så tok jeg solarium, og handlet.

Fikk besøk av en veninne i halv12 tiden, laget til eggerøre og rundstykker.. Nå slapper jeg av på sofaen før småen skal hentes i bhg rundt kl15. Så er det hjem å lage middag til sambo kommer fra jobb kl 16....Brennende kjærlighet står på menyen idag!;)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dro på jobb en time senere, oppdatert bloggen, kjøpt Dior smokk og tåteflaske til bebisen og Hello Kitty smokk ;P surfet og vært høyst lite produktiv!

Skrevet

Å brennende kjærlighet - har du oppskrift på det?

Her har jeg suset rundt som et suppehue etter jeg leverte jenta i barnehagen, men faktisk ikke sovet noe ekstra idag. Har fått vasket og ryddet på kjøkkenet. Avsluttet med en belønning, hjemmelaget milkshake :o) NAM!!!!!

Skrevet

åååh, brennende kjærlighet er godt:)

Jeg sov til ni, men kom meg ikke opp før halv ti. Spiste frokost og surra inne på BIM, facebook mm. Nå har jeg rydda klesskapet mitt. Skal ta samboerens senere i dag. Nå er det pause, med 7th Heaven (ja, man blir tv-slave av å være sykmeldt:)) Etterpå skal jeg gå en liten tur med hunden, og prøve å unngå for mye kynnere, selv om jeg vet at det blir mislykket. hehe.

Sambo var på fisking i går kveld, så i dag blir det fersk ørret, poteter, agurksalat og rømme til middag. Nam nam:)

Skrevet

heldig dere er.... samboern er stadig på fisketur men han får da aldri noe med seg hjem.... kjiiipt!

Gjest Mammamoms
Skrevet

Våknet første gang da mannen mn sto opp i halv 6-tiden for å dra på jobb. Var oppe samen med ham,men så gikk jeg og la meg igjen og sov til men alarm pep klokka 8. Da var det opp å spise litt forkost før jeg dro på jobben som begynner 9, og var der til 1. Var innom Kiwi og handlet melk og is, og så dro jeg hjem, og her havnet jeg visst gansk kjapt ved PC'en og BiM.

Skrevet

Ble vekket av en veldig blid gutt rundt halv åtte. lå og koste litt før vi måtte opp og stelle oss før far kunne kjøre han i bhg. mens far kjørte han i bhg begynte jeg og rydde og trøket støv i huset. Når min mann kom hjem støvsugde han hele huset også vasket jeg gulvene.

Så har jeg sovet ca en og en halv time før jeg tok dusj nr 2. Nå sitter jeg og venter på at gubben skal komme hjem før vi skal handle litt mat, før vi skal i bhg på sommerfest.

Skrevet

Her ble jeg vekt av en liten blid gutt kl. 7.30. Vi spiste frokost og lekte litt. Leverte han i bhg kl. 09.15. Dro i butikken og handlet, vasket bilen (satt i evig lang kø for å vaske bil). Kom hjem, spiste 6 pin-up is. Sovnet. Spist lunsj. Skal snart hente lillegull i bhg.

Skrevet

I dag kom lille gutt inn på rommet mitt og koste rundt klokka 08.45.

Sto opp og reiste til barnehagen til klokka 10.

Kjørte til butikken og kjøpte maling, og tape..

Maskerte rundt alle dører og lister, så malte jeg gangen min, ett strøk.

Gjett om jeg er fornøyd med meg selv !!!

Har tenkt sååå lenge at jeg skal gjøre det, så nå blir jeg nødt til å ta strøk nummer to i morgen eller på fredag :-)

Skal på kino og middag med mannen senere :-)

Har lyst å se sex og singelliv filmen, noen som har sett den ??

Skrevet

Ble vekket av ei blid jente som lurte på om det var i dag hun hadde bursdag. Men vi får nok vente til i morgen. Leverte henne i barnehagen etter en lang frokost og dro til jordmor. Babyen har det flott. Så hjem for å bimme litt. Ut sammen med sjerpaen min ( tanta mi ) for å kjøpe dukkehus til vesla. Hjem igjen, bake kake og nå skal jeg opp i bhg for å hente henne. Sommerfest i bhg i ettermiddag så da blir det sunne pølser med enda sunnere ketchup. ( ikke idun sukkerfri for den inneholder natriumbenzoat ). Så ender den koselige dagen med at onkelen min kommer med 100 takkekort som skal sendes ut til alle som kom i mammas begravelse for to uker siden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...