Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har en liktorn som begynner å bli ganske så stygg og vond... Har prøvd å gjerne den med sånn Verucid (?), men det funker ikke. Har lest litt på nett og der står det at liktorn kommer av at man har brukt for trange sko over lenger tid (noe som kan stemme), og at man i alvorlige tilfeller må fjerne deler av beinet den sitter i?! Jeg synes dette er veldig flaut og liker ikke å gå barbeint... Men er samtidig flink til å utsette en eventuell behandling da jeg ikke vet hva den innebærer. Noen som kan opplyse pingla meg? Er forøvrig gravid (om det har noe å si).
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Gå til lege eller fotterapaut/fotpleier så fjerner de den...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Har også hatt liktorn, mennet meg opp og gikk til fotterapeut. Måtte le etterpå, fjernet den på 3 min, uten noe smerte. Betalte 450 kr, for full fotbehandling. Ikke noe å grue seg for.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Men hvordan? Må da gjøre innmari vondt da den sitter så langt inn...? Får man mye bedøvelse? Sorry, men er helt grønn på området...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 åå...da så... Får bestille meg en time jeg da. Takk for svar!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå