JPG2011 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Vi har plass i en kommunal barnehage. Den er stengt i fellesferien. Er ikke det en betalingsfri mnd også, eller husker jeg feil?
lille sprelle Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Spørs på hvordan betalingsreglene er i din kommune, men de kan ikke ta betalt for den tiden barnehagen er stengt. Reglene burde du ha fått når du fikk plass.
Kjærlighet <3 Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 hos oss er det slika t om barnet begynte i bhg til bhg oppstart er det en betalingsfri mnd i året (juli om jeg husker riktig) det er vel også fordi en er tvunget til å ta ut ferie minumum 4 uker i løpet av året hvor to eller tre må være sammenhengende på sommerstid. For vår del åpnet ikke bhg før 25 september (helt ny bhg) så derfor får vi IKKE betalingsfri mnd men MÅ ta ut fire uker ferie i år... Litt urettferdig etter min meining da.( Vi ville selvfølgelig latt barna ha ferie uansett sammen med oss i sommer, er bare prinsippet med at vi ikke startet tidlig nok i bhg men likevel må ta ut ferie og ikke få betalingsfritt....)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå