Musemor med tre søte små Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 http://www.finn.no/finn/realestate/object?finnkode=13716797&sid=xz8rbfIAtBm418983&WT.svl=Link
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Likte det veldig godt;-) Og romslig tomt! Eneste jeg ville gjort var å male kjøkkenet,da aprikos/råååsa ikke er helt min farge;-)
Mammaen til Isak Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Koselig plass da, sånn rett ved vann men går veien sånn at mange behøver å bruke den snuplassen der hele tiden eller? Jeg personlig syns jo husprisen er altfor drøye da så jeg syns det er dyrt..men det er jo det man må gi i dag så
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Så ut som en perle :-) Gardiner og møbler var nå i overkant blomstrete, og kjøkken var ikke det jeg ville hatt. Fargene på veggene i enkelte rom var lite fine, men det er fort gjort å gjøre noe med. Men så ut som et veldig fint hus, med flott beliggenhet. (og hvis det er dine møbler og gardiner, så beklager jeg utsagnene mine, hehe )
Helene <3 Sarah Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Herlig og idyllisk, men ville fått inn nytt kjøkken. Ellers var det som tatt ut av mine drømmer (jeg elsker små koselige hus med naturlig uteområde)
Musemor med tre søte små Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #8 Skrevet 11. juni 2008 Ikke mine møbler. Ser etter nytt sted å bo, må bare selge her først. Hadde vi kjøpt denne hadde vi hatt råd til å kjøpe nytt kjøkken
Regnbuens barn™ . Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Vi er på neskollen i nes kommune, ser at du kikker i akershus omegn, har allerede fått bhg plass der selv om vi ikke har kjøpt hus enda=)
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Nydelig utvendig, men likte det ikke innvendig. Det eneste som var fint var noen av gulvene. Ellers var det veldig mye som måtte ha blitt gjort for min del ihvertfall. Men det var jo veldig billig, så oppussing kan jo gjerne la seg gjøre.
LegallyBlond Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Synes det var kjempefint! Idyllisk og koselig =) Enig i at det kanskje trengs litt maling, men det er jo forholdsvis enkelt, og noe en nesten må rekne med uansett når man kjøper (om det ikke er helt nytt).
petite fleur Skrevet 11. juni 2008 #12 Skrevet 11. juni 2008 Kjempefint hus! Men godt de forrige eierne tar med seg alt av møbler og gardiner da *grøss* ;-) I Tromsø-målestokk er det huset der grisebillig - løp og kjøp! :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå