Gå til innhold

Ny her jeg...

venter på sommerbaby:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, da tilhører vel også jeg dette forumet... Virker koselig her inne, mange tips og gode råd å lese. Bare lurer på en ting, er det mange som har fordelt samvær 40/60? og hvor mange dager har bf barnet per uke? er det en dag per uke slik jeg tror?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det er et matimatisk spørsmål

365 / 100 * 40 = fars dager

jeg regnet på det en gang, og mener og huske at det ble ca 40% ved at far har barnet på overnatting fra onsdag til mandag og 3 uker sommer og anden vær jul og påske.

men jeg skal ikke sverge på det for det er lenge siden jeg renger på det nå.

men da vil det jo også gå og ha onsdag m/overnatting vær uke og fra fredag til mandag anden vær helg og 3 uker sommer og anden vær jul/påske

Skrevet

Er ny her jeg og..... vanskelig med denne delingen.... det verste synes jeg er feriene.... snakker vi uker uten ungene? Høres uholdbart ute når det er en situasjon jeg selv ikke er inneforstått med....

Skrevet

Takk for svar mor til gunnar:) Og ja, jeg er enig med anonym at dette med samvær er vanskelig. Jeg har en bf som er ganske så ivrig med jenta vår, og dette er jeg jo evig takknemlig for. Men kjenner jeg blir litt/veldig sårbar når det kommer til samvær. Hadde det vært opp til meg ville jeg hatt annenhver helg og en dag i uka, Men samtidig som at man kan være fleksible med at bf kan komme å spise middag innimellom med oss, ta henne noen timer ut på tur etc. Håper at alt ordner seg, bf trenger jo samvær han og, sårt for gutta også. Merker jeg blir noe egoistisk i denne situasjonen, vil at jenta vår skal bo fast hos meg, ha ett hjem. Ikke bli en kasteball, noe bf ikke helt forstår. Han vil aller helst ha 50/50. Jenta er forøvrig 1,5år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...