Gå til innhold

Oktober: Bare litt nysgjerrig.....noen gravide?


Nicita73

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei:0)

Neimen så koselig at du e blitt gravid igjen.Gratullerer så masse:0)

Eg har allerede rukket å bli trebarnsmamma nå og hun yngste som forresten heter Mariell er snart 6 måneder.

Utrolig hvor tiden flyr avsted.Syntes ikke det var så lenge siden jeg fikk zander gutten min jeg....

Han er bare så god storebror og stryker henne ofte på hodet og trøster henne når hun er lei seg.Hun viser med hele seg at hun er så glad i ham og stråler hver gang han bare ser på henne.

Bare gled deg masse for det er en utrolig verdifull tid som jeg ikke ville vært foruten:0)

 

Mange gode klemmer fra tonerø:0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Annonse

Å vips.... der mista jeg, men vi prøver igjen! Trist, men må tenke positivt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke gravid enda, men skal begynne å prøve når jeg begynner i ny jobb om ca en mnd tid. Håper det ikke tar for lang tid:-) Lykke til, til alle som skal prøve og som allerede er gravide:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk en liten gutt for 12 dager siden. Det var absolutt ikke planlagt å bli gravid så fort etter første gang, men nå er vi selvfølgelig strålende fornøyde med at det ble sånn!!

 

Håper alle oktober-06 mødre og barn har det bra!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer alle sammen, og stor klem til deg som mistet, ikke gi opp håpet.

Jeg er ikke gravid igjen, store diskusjoner på gang hjemme, men jeg vet rett og slett ikke om jeg orker, hadde et veldig stritt første år med lillegutt, nå er det bare kos og jeg begynner å "puste" normalt igjen.

Men det hadde vært fint å gitt denne karen en lille bror/søster, de ville nok fått masse glede av hverandre, så det spørs om ikke mor må legge "egoismen" på hylla;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her blir det ny baby i mars:) Kjempespennende:) Tror nok det blir tøft å dele mamma med en baby, men hun har så godt av d. Gleder oss:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hmm, har bestemt meg for ikke å få flere, men nå kom et ørlite gravidesug..... Eller - ikke gravid, men baby..

 

gratulerer til alle som er i gang med runde to, tre eller fire:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Annonse

Da har kvalmen og oppkastet meldt sin ankomst her og :S

Ikke planlagt i det hele tatt, og kom som litt av et sjokk gitt...

April 09 her da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

vi prøve å prøve, mnd etter mnd... får ikkje til. vi har prøvd sia i februar no. litt urettferdig syns eg, at vi ikkje får til. e litt lei meg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Heisann:0)

Nå var det lenge siden eg har vært her inne på dinbaby.Kjekt å se at det er flere som er blitt gravide igjen.Grattulerer masse til dere.

Ser at også noen fra Stavangergjengen er blitt gravid igjen også.....koselig......

Bra at du også skjønnassen er blitt gravid igjen etter at du mistet.Håper det går bra denne gangen.Krysser fingrene for deg.

 

Jeg trives masse som trebarnsmamma.Det er ikke til å legge skjul på at det er travelt men det er veldig kjekt og jeg ville absolutt ikke vært foruten:0)

Tenk at nå er lille gullet blitt 2 år.Han har arvet skravletøyet til mammaen sin og snakker ubegrenset i telefonen......

Mariell blir 1 år den 1 Januar så det nærmer seg den dagen også.....syntes tiden flyr av sted,så det gjelder å bare nyte hvert sekund.Det er så absolutt en verdifull tid:0)

 

Ønsker dere alle virkelig lykke til som nygravide....det er en fantastisk tid.Jeg for min del er nok ferdig med den fasen i livet.Er fornøyd med mine 3 barn:0)

 

Mange gode klemmer fra Tonerø:0)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...