Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 fra Riksen. Og ultralyd viste normale funn!! Hematologen "vår" har sluttet,men hun var kommet fra Ullevål for å overvære undersøkelsen. Leveren er nå riktig størrelse,væsken i magen borte,uregelmessighetene på bukspyttkjertelen borte,hullet i hjertet lukket. Vi er så lettet og glad. Og på sykehuset ble det feiret med champagnebrus og is,samt premie til tapper og flink liten gutt som susset og vinket da vi forlot avdelingen )) Takk for lykkeønskinger og klemmer,nå skal vi senke skuldre og puste sommerferien langt ned i magen Det har vært et tøft halvår,og vi har lært mye om vårt gode helsevesen og om hverandre Klemmer fra
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Så fantastiske nyheter! Tenk så deilig det skal bli for dere alle å få et vanlig liv uten sykehus og alle bekymringene. Stor klem til deg!
coscos Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Dette var jo de beste nyheter! Skjønner godt at du er glad og lettet nå. Så hyggelig gjort av sykehuset og feire med sjampanjebrus og premie. Godt når noen bryr seg litt ekstra. Nå er det bare å gå sommeren i møte med en friskmeldt liten gutt!
Maud Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Åååå, så fint! Det var jammen en fin beskjed og det var jammen på tide. Jeg blir imponert og rørt av å høre hvordan sykehuset har tatt dere imot og gjort dumme opplevelser så fine som de kan bli. Gratulasjonsklemmer fra meg
frøydis m/ 4 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Å så godt å høre, har tenkt på dere idag. Best når småtasser er friske!!
Graciegirl Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Så flott start på sommeren for både liten og stor. Deilig for lille gutten å (forhåpentligvis) slippe flere lange sykehusbesøk. Klem, klem.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Fantastiske nyheter!! Nå ble jeg glad. Det må være en utrolig lettelse å få plutselitengutten friskmeldt. Skal dere gå videre til kontroller? Senk skuldrene dine nå og nyt sommeren. Det har dere fortjent!! Gode klemmer
tebekaa Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Hurra for minstemann som har blitt frisk som en fisk! Og for mamma som snart letter! Og for hematolog som dukker opp selv om hun har sluttet! Og for helsevesenet som har gjort jobben sin! Deilig med sånne gode nyheter:-) Jeg stemmer for at dere skal få verdens beste sommer nå, for det har dere fortjent etter alle utfordringene som har stått i kø! Klem
dritgrei hei hei! Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Dette er jeg veldig veldig gald for å lese!!! Jeg har tenkt på dere i dag, og håpet på det beste, og vips så kommer denne beskjeden.... en enorm lettelse! jeg er rørt og glad for det! god klem fra
Trollmora Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Så bra Plutseliten! Gratulerer så mye med det resultatet! Klart dere måtte feire med champagnebrus og is. Flotting at hematologen deres ville være med når lillegutten skulle undersøkes. Regner med at den du våknet opp med den gode følelsen i dag og )
Plutseliten :) Skrevet 12. juni 2008 Forfatter #11 Skrevet 12. juni 2008 God følelse idag også.Utrolig å tenke på at han er frisk! Vi skal ikke på flere kontroller superduper...om det ikke oppstår noe da.Men det gjør det ikke nå,og vi er utskrevet og ferdig med riksen ) Jeg gir han hemo-fer jernmikstur 3 ganger i uka...bare sånn for å være sikker.Blodprosenten var litt lav sist,så det skader ikke.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå