Gå til innhold

Hva skal guttebabyene deres hete?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi har enda ikke kommet fram til noe navn. Synes det er så vanskelig denne gangen. Forrige svangerskap hadde vi navnet klart når jeg var 3 mnd på vei. Nå er jeg 6 mnd og aner ikke hva navnet blir.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vår skal hete Storm ;) Vi ble nokså tidlig enige om det navnet ettersom begge to likte det best, men vi hadde også flere alternativer.

Nå har vi kalt ham det en god, god stund så ville vært rart å plutselig byttet nå.

Skrevet

Eskil - om det føles riktig når han kommer ut da ;o)

Skrevet

Tror kanskje det blir en Felix her, men har mange andre navn på blokken (Tobias, Magnus, Oscar, Theodor m.fl.), og vil har ikke lyst til å bestemme oss før babyen kommer ut. (Dessuten vet vi ikke kjønn heller - kan jo være at det blir en jente!)

Gjest stockholms tjej
Skrevet

vi ska ha et ganska vanligt navn på våran gutt=)

han ska heta SANDER....

for meg er de ikke lika vanligt eftersom jag e svenk då=)

men de var faktiskt samboern som bestemte det.

syns de er enklet og greit og funke på en lite som på en voksen mann=)

Skrevet

Her kommer Leon..

Og vi har en Dominik fra før..

Måtte ha noe som passer både i Norge og Italia..

Og vi er veldig fornøyd med navnene.. ikke så alt for mange som heter det heller.. :)

Skrevet

Min lille prins skal heite Noah. Syns d e så fantastisk fint ;)

Skrevet

Vår skal faktisk også hete Leon (dersom det passer til han).

Vi måtte ha noe som fungerer på norsk, tysk og fransk.

Skrevet

Noah skal faktisk min hete også... :) hang opp bokstaver på døra hans igår. hehe

Skrevet

vår skal mest sannsynlig hete andreas. :) da blir han oppkalt etter sin bestefar, hans far og sin tippoldefar. vi vil ikke bestemme oss før han har kommet til verden, men vi har ikke andre navn som er så aktuelle.

Skrevet

lillegutten vår skal hete BRAGE-EMIL har litt lyst på andre i stedenfor Emil men lillemor på 6 har bestemt emil hehehehehe

Skrevet

har ikke guttebaby i magen da, men kan jo si hvilke jeg liker hvis du var ute etter tips ;)

Leo, Theo, Alex, Aleksander, Noah, Lukas, Alek, William, Liam,

Ja, det var noen... ganske vanlige navn untatt Alek, men fine!

lykke til med gutten :)

Skrevet

Jeg liker Dai( David på Walisisk), men samboern min nekter( og han er derfra). Liker også Liam og Troy. Egentlig er vi bare enige om mellomnavn vi, Alexander, så vi får håpe jenta vår får det hun vil ha, en Ronja( hun liker nemlig Birk hvis det er gutt og der setter jeg foten ned!)Vi vet ikke kjønnet enda og uansett må det være ganske likt på både norsk og engelsk da han ikke kan norsk.

Skrevet

Vår guttebebis skal hete noe med Kian. Vi bare trenger et mellomnavn, og det er jammen vanskelig ;-)

Skrevet

Gutten vår skal med stor sannsynlighet hete Maximilian.

Skrevet

Om det da er en gutt inni magen her, så skal han hete Theodor. :)

Skrevet

Jeg hadde mange spennende navn å velge mellom, men det falt til slutt på Filip.Var det eneste forslaget til samboer, så litt stas for han da :)

Skrevet

Vi var på UL på mandag og fant ut at vi skal ha en gutt til, og han skal hete Emrik :)))

Skrevet

mine 2 heter Mathea og Theodor og får vi en til blir det en Othilie eller Tomine, og gutt evt Linus eller Cornelius.

mange fine navn å velge, så lykke til

Skrevet

Hvis vi får en gutt skal han sannsynligvis hete Nathaniel. det lyder godt på både norsk og engels (BF kan ikke noe særlig norsk enda). Blir det jente er det værre, men tenker kanskje Naomi =)

Skrevet

Har en Håkon nå, og vurderer Kevin om det kommer en gutt til

Skrevet

Forferdelig vanskelig med navn denne gangen.

Min kjære har foreslått Lucas/ Lukas... Og det fint. Men ingenting bestemt endå.. Me veit heller ik om det blir jente el gut.

Leander, kasper, Leon, Adrian, Felix,, Patrik, Skage osv er også fine navn synest eg.

Har eit par mnd på oss endå.

Lykke til med valg av navn folkens!!

Skrevet

Gareth er jo også et bra waliser-navn. Jeg har hatt hemmelige fantasier om å kalle en jentebaby Rhiannon, men ser at det blir litt avansert i Norge- har likevel litt lyst til å ære det walisiske grenen av familien hvis det blir noe barn her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...