Gå til innhold

Kan noen hjelpe meg?? VIKTIG!:)


Anbefalte innlegg

Skrevet

hei:)

jeg hadde en del nedpress og litt mensensmerter igår. og idag var der en liten runding med blod på papiret når jeg tørket meg, pluss ett par kynnere som har vore vonde som rier.

hva kan dette være? bare modning??

 

er 34+3 idag, så håper han er der inne litt til:)

 

takk for svar=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville ringt føden og hørt med de..Tror neppe det er noe galt,kan være ett sprengt blodkar og det:) Sannsyneligvis modning ja..Tenk litt på hva som skjedde i forkant,til disse kynnerene,stress,sliten osv,det har mye å si.

Skrevet

Enig forrige innlegg. Ring til føden og hør med dem. Bedre å ringe en gang for mye en gang for lite. Sikkert ikke noe å bekymre seg for!! Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...