<3 2 prinser & 1 prinsesse <3 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 hei:) jeg hadde en del nedpress og litt mensensmerter igår. og idag var der en liten runding med blod på papiret når jeg tørket meg, pluss ett par kynnere som har vore vonde som rier. hva kan dette være? bare modning?? er 34+3 idag, så håper han er der inne litt til:) takk for svar=)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ville ringt føden og hørt med de..Tror neppe det er noe galt,kan være ett sprengt blodkar og det:) Sannsyneligvis modning ja..Tenk litt på hva som skjedde i forkant,til disse kynnerene,stress,sliten osv,det har mye å si.
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Enig forrige innlegg. Ring til føden og hør med dem. Bedre å ringe en gang for mye en gang for lite. Sikkert ikke noe å bekymre seg for!! Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå