Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 ... og svarer litt småfrekt, er dere slik irl også? Det er ikke noe feil med å bruke anonymknappen altså, og man skal være ærlig. Men noen er veldig direkte og lite høflige i svarene sine.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg pleier å være ærlig ja, og kanskje litt frekk også, men det er sånn jeg er.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er vel ikke blandt de som er særlig frekk i svarene, men her på anonymforum sverger jeg til anonymknapp i kraft av at dette er anonymforum, uavhengig av hva jeg svarer på eller hvordan jeg svarer
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Da er du en sånn som jeg hater og aldri gidder å snakke med:-) "jeg sier hva jeg mener og står for det. Jeg er bare sånn" - er blitt en unnskyldning for å være frekk og ufin mot andre.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 synes ikke jeg er ufin, men ærlig og litt frekk til tider. De som kjenner meg vet hvordan jeg er, og de tar det ikke så høytidlig. Noe moro må man jo ha
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Har både humor og selvironi (er tross alt sammen med en som lever av det), så jeg er for å ha det moro - men det er jo overhodet ikke det samme som frekk og litt FOR ærlig. Slike mennesker er sjelden sympatiske.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Tja, kan nok være litt mer ærlig her siden det er et anonymforum, men jeg er aldri frekk..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå