Gå til innhold

Mange på overtid nå?


Liserenathe

Anbefalte innlegg

Hei !!

 

Jeg er begynnt på overtid, og en kjedelige uvissheten om hvor lang tid det vil gå før fødselen begynner....

Flere der ute ??

 

Fikk vite på KK Haukeland at de ikke vurderete å sette i gang før en hadde gått 12 dager over tiden... hm, og nå er jeg to dager over.

 

Det var den tolmodigheten når en føler at magen bare er i veien , og står som ett trommeskinn !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

JA!

 

Jeg er 9 dager på overtid i dag...

 

Har vel aldri gjort så mye for å få uten unge fra termindatoen og frem til i dag, og heller aldri gått så lenge over. Har blitt strippet to ganger f.eks., noe som alltid har fungert på første forsøk.

Gikk hhv 8 og 7 dager over med de to første, og er nå overklar for å føde!

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg går på min 7 dag - holder på å bli gal av denne ventingen. Det som er ille er at man hele tiden går rundt og føler at noe skal skje.. og så skjer det ikke noe. Jeg ringte for overtidstime i dag, på Fredrikstad får man ikke det før den 13 dagen. Så de skulle ringe meg til mandag, altså 12 dager på overtid. Jeg spurte om hun tulla, men nei, det gjorde hun ikke. Hennes beste anbefalinger var å gå trapper... som om ikke det er prøvd....

Så da er det vel bare og vente da..

 

Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg får ikke overtidskontroll før på mandag, heller.

Da er jeg 14 dager på overtid. :-((

 

Har litt murringer nå, og håper inderlig at de tar seg opp....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

5 dager på overtid.Utrulig kjedelige dager.Spent på å få møte den nye verdensborgeren.Håper det er max 7 dager igjen....Ingen trøst!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg er 7 (snart 8) dager over termin. Fått time på føden onsdag 18 om det ikke har skjedd noe før. Da er jeg 14 dager over...

 

Så lenge formen er bra blir jeg ikke satt igang før. Grrrr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enda her...5 dager på overtid nå! I morgen har jeg bursdag, har drevet å fleipa om at jeg skal føde lillegutt da....Men nå når det nermer seg tviler jeg på at noe vil skje...Var hos jordmor idag..hun prøvde å irritere livmorhalsen litt (aner ikke om det er det som er stripping eller ei) uansett ingenting skjer..annet enn at det svir litt oppi der!

 

hvordan er det med dere å sex?? jeg har en samboer som er deprimert å har vært det i flere mnd...dermed ingen sex. Lurer fælt på om det er det som skal til lissom...har dere mye sex nå??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er her fortsatt også. :-(

 

11 dager over UL-termin, 13 dager over menstermin.

 

Skal på overtidskontroll på mandag, og drar ikke hjem igjen før jeg har født.

Fikk en gutt på 5 kg 1 uke på overtid sist, så jeg ser ingen grunn til at dette barnet skal ligge der inne lenger enn 2 uker over tiden. Lurer egentlig heller på om jeg ikke burde krevd en vektestimering før.

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 dag på overtid nå og har egentlig innstilt meg på at dette kommer til å ta tid.. Overtidskontroll om 11 dager og evt igangsetting om 13 dager - og da SKAL han ihvertfall ut!!!! :))) Går til modningsakupunktur x 2per uke så får håpe det gjør susen tilslutt!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en uke på overtid i morgen. Har starter det og stopper som det vil. Var innlagt på føden fra tirsdag til onsdag men åpningen blir ikke større. Har kjempe vondt- jævelige smerter fra navelen og ned mot symfysen og bak i ryggen. Kan ikke si at jeg ser frem til selve fødselen. På føden sier de at dette er helt normalt for 1.gangsfødene! Er det flere av dere som har slike smerter?????

Klarer nesten ikke løfte bena, eller reise meg fra stoler uten at jeg ynker meg i smerte.

 

Håper det snart setter igang og at den lille frøkna bestemmer seg for å komme ut.

 

Lykke til til dere alle!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er en dag over nå. Ventingen og lengtingen etter barnet gjør meg sprø, men nå har jeg fått noe som er verre å tenke på.. uutholdelige smerter pga hemorrider..Synes synd på alle andre som går over tiden og venter med store smerter; dette gjør at tiden går enda utrolig mye saktere..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...