Bolle i ovnen juni2011 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 aldri har hatt fast jobb som bare har jobbet masse ekstra og likevell klarer å ha barn, hus, bil ogsånn? Jeg jobber en del ekstra, men jeg får vell ikke noe lån jeg da når jeg ikke har fast? For jeg om min samboer, har lyst å kjøpe hus, men da må jeg få meg fast sier han.. Men ser ikke til at det skal være såå lett blæh!! :-P Jeg har fast hver 3 helg og jobber masse ekstra, sambo jobber som tømrer:) vi klarer oss fint nå, men betaler ikke så mye som vi kommer til å gjøre når vi kjøpe oss noe. noen med erfaring her? klem
mams-til-tre Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Vi kunne få huslån selv om jeg var arbeidsledig, så det er vel mulig for dere å få som alle andre, bare dere har inntekt nok. Det kommer jo også helt ann på om hvor mye din samboer tjener. Snakk med banken, så finner dere ut av det..
UnePune äntligen hemma! Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke hatt fast jobb før nå det siste året, men vi har likevel fått lån i banken =) Mannen min har fast jobb da. Men det spørs jo hvor mye penger det er snakk om da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå