Baby 20 mars ♡ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Kjøpte meg en ringslynge i går for jeg syns det ser fint ut og leste masse om det så da fant jeg ut at jeg bare måtte ha. Vi har en babybjørn også som mini liker godt. Kjøpte den fordi at pappa'n skal bære også og han syns de ringslyngene blir litt feminine. Prøvde såvidt og legge mini inni den i går men vet ikke helt om vi klarte det riktig, han så veldig trykka sammen ut og så ikke ut som om han likte det spesielt godt. Andre med erfaringer som vil dele? Det blir sikkert lettere etterhvert.. vi skal trene litt her hjemme
jegvilogsåhaettnyttnickidag! Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 har ringeslynge men sliter med å få plassert hodet så snuppa blir fornøyd ( 7 uker) . har sett i brosjyra og på tettinntil.no Fortell gjerne hvordan det går og om du har noen tips
Yo&La+spire Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Eg har ikke så veldig mye erfaring med ringslynge, men vet iallefall at du må passe på at babyen ikke ligger for "bøyd". Dvs at haken skal ikke berøre brystet, for da kan babyen få problemer med å puste. Har du prøvd å ha babyen sittende inntil deg i slyngen? Uannsett ville eg tatt en tur på tettinntil.no og spurt der, eller tatt med slynga på et bære treff der du bor. Når det gjelder pappabæretøy så finnes det mange gode alternativer til som ikke belaster babyens hofte og rygg på en uheldig måte, slik som babybjørn gjør. Pappaen til snuppa har en ergo og er veldig fornøyd med den. Skjønner at slynga blir litt feminin ja;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå