Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...at jeg hadde mens termin 15. aug og ble flyttet til dagen etter 16. aug.

 

Jeg har en meget stabil syklus, jeg vet hvilken dag jeg får mens og at mens kommer etter lunsj ( ja på klokken)

Men da jeg fikk min første jente ( snart 6 år siden) hadde jeg mens termin også 15 aug. Men den ble flyttet til 26. aug og jeg fikk 28 aug.

 

Litt rart tenker jeg, men godt samtidig for jeg begynner å bli lei og tung...

 

Jeg vet jo også at man faktisk kan ha flere eggløsninger i løpet av en syklus. Så jeg får vel vente å se, hun kommer når hun kommer.

 

En tankepine til er at jeg har termin to dager før 1. skoledagen til min dattere, huff håper jeg ikke går glipp av den.

 

Måtte bare tømme hodet litt......

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...