Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Litt pusig dette. Skulle ikke tro man hadde matlyst når kvalmen setter inne. Er liksom konstant uvel og da hjelper det å spise. Jeg har gått opp 2 kg nå på 3 uker og tenkte at dette er kanskje ikke veien å gå, selv om kvalmen snart vil ta slutt forhåpentligvis. Noen med tips på hva som kan hjelpe for å lette på småkvalmen?... Når dette er sagt kan jeg ikke være lykkeligere enn å virkelig kjenne at jeg er gravid! ...
Tinna*med nytt barn i juli!* Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #2 Skrevet 11. juni 2008 Hallo?..ingen flere småkvalme og sultne damer her?
Avokado Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Har du prøvd å drikke mix av eplejuce og farris, Tørrekjeks, Eple, Noen sier ingefær hjelper. Jeg ble bare dårligere av det. Men kan jo være verdt et forsøk.
frøken_lykkelig Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg kjenner meg godt igjen!! Jo oftere jeg spiser, jo mindre kvalm er jeg. Men enig med deg - deilig å føle graviditeten på kroppen! Spis og vær glad..
FruMamma med nr 2 Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Spis enten noe salt eller surt. Hos meg hjelper det med potetgull(sørlandschips, den vanlige) og Fox...Har alltid en fox på lager. Jeg har ikke vært kvalm enda(7+0 i morgen), men kan bli sjø - og bilsyk. Har alltid med meg potetgull når jeg skal langt.
Randis Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Jeg spiste en grov kjeks osv. Litt av ett måltid hver gang jeg spiste. Agurk skiver, halv banan. Delte ei brødskive i fire og smørte på fire forskjellige pålegg og spiste en av fire om gangen til måltid. funket av og til iallefall. Lykke til!
¤suzy¤07¤09¤okt10 Skrevet 12. juni 2008 #10 Skrevet 12. juni 2008 Jeg små spiser også hele tiden, kan nesten ikke gå 15 min uten at jeg må hive inn noe! Hos meg hjelper det med ei gulerot, eple,paprikka, banan, appelsinjuice, saft, vann alt som egenltig får magen til å jobbe litt igjen..heh!Godterier blir jeg bare enda mer kvalm av! Men ellers skal jo salt være godt for litt kvalme, chips feks!Lov til å unne seg litt usunde ting vel! hm..fikk lyst på chips nå..må høre om min snille kjekke gode mann vil avsted å kjøpe til meg..heh! Elsker forresten å være kvalm!!For meg er det et veldig godt tegn!!Så vi får se i morgen etter ul om det stemmer:) Masse lykke til!
Fru P og knøttet, FØDEKLAR!!! Skrevet 12. juni 2008 #11 Skrevet 12. juni 2008 Jeg gikk rundt og knasket tørre skorpor og knekkis med nr 1. Også masse mandler. Denne gangern er jeg ikke så veldig kvalm, men jeg er konstant sulten... Spiser, blir mett, også 5 min etterpå er jeg skrubbsulten igjen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå