Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Noen som er plaget med det? Kjennes veldig godt når jeg går.
Glad-mamma:) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er plaget med stikkinger fra navlen og ned. Gjør forferdelig vondt. Kjennes nesten ut som om livmora revner (har ikke opplevd det før da men..) Lurer på hva dette er eller kommer av? I tillegg har stikkinger i området rundt livmormunnen, så det kan jo tenkes at det kommer av modning. Er forrseten 35+4 i dag.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg fikk sånne plager tidlig, og det viste seg og være bekkenløsning.. Var stikkinger i symfysen/skambenet når jeg gikk...
Madde/sommergutt:) Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Leser at mange opplever stikking i underlivet, og at det føles som om babyen er utstyrt med kniv og lignende.. Er selv i uke 37 nå, og har aldri opplevd disse smertene.. når er det vanlig at det kommer? og opplever alle dette?
Guttemamma75 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Iflg min jordmor skyldes det at babyen treffer noen nerver i underlivet når han synker ned i bekkenet og det gir slike stikkende smerter i underlivet... Helt normalt og ufarlig med andre ord..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå