Gå til innhold

Trenger noen synspunkter!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om noen kan gi meg noen synspunkter ang min situasjon.

Jeg har 2 sjønne barn som begynner å bli nokså store etterhvert, barna har forskjellige fedre. Var gift med han som er far til minste barnet i mangen år. For å gjøre en lang historie kort så døde han jeg var gift med for noen år siden.

Har etterhvert truffet en kjempesnll mann som jeg nå er samboer med, vi har det kjempefint sammen og jeg er så lykkelig som jeg ikke kan huske jeg har vært før. Denne mannen har også et barn fra tidligere forhold som jeg kommer veldig godt overens med.

Det som er saken er at min nye samboer har lyst at vi skal ha et barn sammen.... og jeg har egentlig sagt hele tiden at jeg ikke vil ha flere barn. Er liksom litt med det å begynne på nytt når mine er blitt så store, pluss at jeg mister endel penger pga at jeg nå mottar etterlattrygd. Og at jeg da får 3 barn med 3 forkjellige fedre.

Hva syns dere jeg skal gjøre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror du rett og slett må følge hjertet ditt -- har du lyst på flere barn, eller føler du at det er nok med de dere har? Selvfølgelig må samboeren din få komme med sine synspunkter, men det er jo du som må bære frem barnet, og du som må ta avgjørelsen.

Og ang det med tre forskjellige fedre: la nå ikke bygdetrollet avgjøre noe så viktig... Har du/dere lyst på felles barn, så skit i hva folk rundt sier;) Men har du ikke lyst på flere, så må du være ærlig med samboeren din.

Skrevet

Jeg syns du ikke skal bry deg noe om hva andre mener.. Du trenger jo ikke rope det ut heller, at du har 3 barn med 3 forskjellige!! og de du kjenner og familie vet jo om situasjonen din.. Vil du ha et barn til, gjør det!! koselig med kjærlighetsbarn!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...