Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Når mistet babyene deres håret? Noen som ikke mistet det? Håret til tulla er kjempelangt(5-6 cm, var langt da hun var født), og gruer meg til hun mister det.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lille mistet nesten alt det lange håret sitt da hun var 4 uker. Da var det allerede begynt å komme nytt hår under..

Skrevet

hun har begynt å få nytt hår under. Ser det godt fremme i panna, der er det vel en halvcenti nytt hår lenger fremme enn det første hårfestet. Det håret hun hadde da hun var født var kjememørkt, men hun har lys ettervekst(ettervekst faktisk....), så det håret fortsetter å vokse. Hun er 7 uker nå. Babyer er jo så herlige med hår. Kna ikke forestille meg hvordan hun er uten hår siden det alltid har vært så mørkt og så mye. Gruer meg....

Skrevet

Jenta mi har ikke mista noe særlig. Bare litt i bakhodet der hun ligger mest.

hun er snart 3.5mnd. Er det alle som mister da?

Skrevet

Baby mistet håret når han var 3-4 uker, nå er han straks 7 uker og det har begynt å komme tilbake.. og så har han ganske langt i bakhodet og nakken fordi der mista han ikke.. hehe.. må nok klippes når det andre begynner å komme.. nå ser det litt merkelig ut..Hehe!

Skrevet

Hehe, Emma har skikkelig rar sveis på bakhodet. Der ligner hun bestefar, som vi pleier å si! hihi. Hun har ikke mista hår noe annet sted. Begynte vel å miste håret rundt 6-8 uker tror jeg. Har ikke kommet noe særlig mye hår tilbake enda. Venter spent! :)

Skrevet

Hei!

Min hadde det akkurat som din. Kjempemørk i håret da hun ble født, og det var langt også. Men hun mistet faktisk ingenting. Ble bittelitt tynnere på den ene siden av bakhodet pga at hun vrei seg så mye når hun lå på ryggen. Hun fikk også lys ettervekst. Nå er hun 9 måneder, har ganske så langt hår, som er mørkt ytterst og lyst innerst. Er så søt så :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...