Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilke bleier synest dere er best? Har dere gutt eller jente?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Pampers har best passform synes jeg, også er den høyest på ryggen. (Her bæsjer hun MASSE i slengen!) Jente.

Skrevet

Libero sine Up&Go er en fulltreffer her hos oss som har en kraftig plugg, hvor teipbleiene ikke passer midjen hans:-)

Skrevet

Jente.

Libero synes vi var best i str 1 og 2, men nå når hun har vokst fra dem synes vi at Pampers 3 er best.

Skrevet

Jeg bruker Libero på min jente, synes det blir vond lukt i Pampersbleiene. Skulle ønske det ikke ble det, for jeg synes Pampersene er mykere og derfor kanskje bedre.

Skrevet

Libero her i huset. Synes Papmersbleiene liksom klisterer fast på stumpen hennes så hun får helt nettingmønsker.

Skrevet

Babykangas om dagen og bamboozle om natta:) Har jente.

Skrevet

Gutten vår bruker Pampers Active Fit på dagen, Libero på natta.

Pampers er tynnere og lettere å bevege seg i på dagen, men tisser gjennom de på natta. Så da er det Libero som er best...

Skrevet

Jenta vår bruker coop sine bleier på dagtid. Er mykere en Libero. I tillegg er de svanemerket og koster 29 kr på coop. Ellers bruker vi Libero, men tenker å prøve ut pampers. ( følte pampers luktet så rart når jeg prøvde de tidligere)

Skrevet

Pampers. Har nyfødt jente.

Skrevet

har gutt på 6 uker å syns det stinka tiss når jeg brukte pampers! i tilleg klistra de seg liksom til stumpen så her er det libero som gjelder:o)

Skrevet

Pampers jente.. Synes de er tynnere og derfor bedre,men vurderer prøve libero siden det har tendens til å lukte litt urin... Trodde ikke det hadde noe å si,men legen sa til meg at det KAN bli sånn av bleiens materiale... Så får vi se...

Skrevet

Pampers til vår gutt. Likte IKKE Libero. Alfor tykk og stiv.

Skrevet

Ser forresten at flere her sier at Pampers lukter. Helt enig, de lukter litt spesielt mange ganger, tiss- eller bæsjaktig. Trodde det bare var meg, jeg. Men jeg syns passformen er så mye bedre enn Libero til jenta mi, så bruker de uansett.

Skrevet

Gutt - pampers.

De virker så myke å gode i forhold til libero. Også er de jo skikkelig billige på rema. str 4

Skrevet

BumGenius V3 på dagen og p'tit bamboo med ullbukser på natten:) Har jente!

Skrevet

Brettebleier med ullbukser, og for tiden noen ganger pampers, men da blir hun mye rødere og klammere i stumpen enn med tøybleiene.

Skrevet

engangsbleier stinker så veldig urin og parfyme, at her er det tøybleier som gjelder. Pampers er den værste stinkbomba!

Gutten min bruker et blandet utvalg av BumGenius, Swaddlebees og Thirsties (men trenger flere og får snart noen kule Blueberry i posten).

Er vi ute og reiser eller når alle tøybleiene er til vask samtidig, bruker vi klorin- og parfymefrie engangsbleier som heter seventh generation og de stinker ikke.

Skrevet

First Price til vanlig når jeg vet at hun kommer til og bæsje. Libero på natten og pampers babydry på dagen etter at hun har bæsjet.

Skrevet

Pampers er best her. Har gutt. De er tynnere, mykere og blir mindre lekkasje. Eneste minus er at det lukter mer tiss enn libero. Men stortsett bare om morgenen, det er jo bare om natten han har den på i mange timer.

Skrevet

synes libero er best, brukt det til begge gutta.

Skrevet

disse bleiene fra seventh generation, som er klorin- og parfymefrie, får du kjøpt dem i norge?

en venninne nevnte disse, men det var fra et opphold i san fran.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...