Gå til innhold

Hvor mye betaler man en dagmamma?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer på om dere har noen erfaringer om dette.

Min venninne skal være dagmamma for mine 2 barn frem til begynnelsen av august, da eldste gutten begynner i barnehage. Da skal hun fortsette å ha yngstemann bare.

Det er kun snakk om va 2-3 timer per dag og ikke hver dag engang.. derfor tenkte jeg vi kunne sette opp en timesbetaling istedet for fast betaling per gang liksom.

Hva synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

25 til 35 kr timen er vanlig

Skrevet

Du kan jo spørre henne, hun har sikkert en mening om pris :) jeg vet ikke så mye om dette, min venninnes dagmamma som hun har brukt tre dager i uka, 5 timer pr gang har visstnok fått 4000i mnd. Men har sett på debatter her at pris varierer fra sted til sted og at folk har sterke meninger om å ikke betale for mye osv.. og det er greit nok det., men mitt tips er å gi ho en grei timeslønn. Det er en fin fin jobb ho gjør for dere:)

Skrevet

Ok takk...

ja hun går hjemme uansett og bor i samme hus som oss bare annen etasje... så det er veldig lett slik sett da.

Skrevet

Det er vel slik at prisene varierer litt rundt om i landet. Jeg selv tar kr 30,- pr time. Ellers er dagpris kr 200,-, og månedspris kr 4.000,-.

Skrevet

Vår dagmamma tar 250kr dagen (07-16.30). Da holder hun ett brødmåltid + frukt. Vi holder selv bleier og vaskeservietter. Jeg har av og til kun hatt behov for pass 2-3 timer, og hun har tatt betalt for full dag uanset.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...