Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva gjør dere når dere skal på tur?

Jeg har en liten termos med varmt vann og pulver med meg. blander etter behov.

har også kjøpt ferdig laget i butikken.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har kaldt vann på flasken og heller kokende vann fra termos slik at det ferdige målet blir passe temperert, har ferdig målt opp ønsket mengde skjeer Nan1 på "urinprøveglass" fra apoteket. Går super-raskt: 1-2-3-ferdig!

Skrevet

det var jo genialt!!

Takk

Skrevet

Gjør det samme som kakemonsteret, det er utrolig praktisk.

(Med mindre vi skal til noen jeg vet har vannkoker eller micro, da dropper jeg termosen og varmer på stedet i steden.)

Skrevet

samme her. Hvis jeg er på tur med vogn, har jeg en liten plastboks som jeg kan ha varmt vann fra termos i. Oppi der passer flaska fint. Når melka er varm, heller jeg det varme vannet tilbake i termosen, og da holder det seg varmt til en varming til :)

Det med urinprøveglass var jammen lurt, det hadde jeg ikke tenkt på! Jeg har brukt plastfolie som jeg har lagt pulveret oppi og så rulla inn til en pølse. Så er det bare å åpne den ene enden og helle oppi. Men sånn glass hørtes MYE lettere ut! Tror jeg skal kjøpe et par sånne :)

Skrevet

Termos med kokende vann her,som jeg blander med kokt kaldt, maltvann... Som de over.. Anbefaler disse pulverdispenser-boksene fra Avent,med tre kammer ferdig oppmålt pulver.. Fåes kjøpt i større matforretninger!! Har 2,kunne ikke klart meg uten gitt.. Hehe

Skrevet

Enig, bruker disse avent boksene jeg også... veldig greit. Har også kokende vann på termos, kald kokt vann på flaske, også pulver da, ferdig oppmålt med meg på tur. Går jo veldig kjapt å lage ett måltid.

Skrevet

Skaff deg den avent boksen de andre nevner her, den er helt genial. Den er med overalt og i den kan du ha både melkepulver og grøtpulver. Utrolig praktisk:))

Skrevet

Jeg har pulveret på dispenserboks og kokende vann på termos. Så kjøper jeg en flaske vann underveis og blander i for å få riktig temperatur. Småen er såpass stor at jeg ofte bruker kaldt vann rett fra springen hvis jeg har tilgang.

Eventuelt har jeg med ferdigblandet på kartong. Den drikker han greit romtemperert, så det er jo veldig lettvint.

Skrevet

Når kan barna begynne å drikke romtemperert?

jeg har også noen ganger kjøpt disse små boksene med melk men de er jo dyre i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...