Maud Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Husker dere at jeg for en stund siden "snakket" med dere om et personalseminar jeg skulle ha. Nå nærmer det seg! Det er på torsdag i neste uke. I dag har jeg snakket med lederen for enheten og blitt enig med ham om opplegget. Det blir noen gruppeøvelser, men med liten fare for at store konflikter kommer opp. Jeg gleder meg og gruer meg. Det er lenge siden sist jeg var på jobb og enda lenger siden jeg jobbet for noen helt andre. Si at det går bra da ;-)
Urtete Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er HEEEELT sikker på at det går bra! - Fordi du er flink, sterk og trygg på både faget ditt og deg selv - nemlig! Jeg tipper det blir ganske gøy, jeg!:-)
Trollmora Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Selvfølgelig går det bra! De hyrer ikke inn hvem som helst vet du! Jeg regner med at du har forberedt deg så grundig at om det ev blir konflikter så er du kjapt fremme og begrenser skadene. Lykke - lykke til )
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Det kommer til å gå så bra. Neste torsdag skal du ut og gjøre det du er aller best til (uteom å være mamma, altså) - nemmelig jobben din! På min jobb blir vi jaffal kjempehappy når vi får gjøre noen gruppeøvelser og litt building av noe slag - og de store konfliktene bruker ikke dukke opp (de kommer bare ca kl. 12 på firmafestene eller etter medarbeidersamtaler). Dette blir gøy - gleder meg til å høre hvordan det gikk :-)
Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Dette går bra! Klart det er uvant og litt skummelt...men det sitter i kroppen,og vips er du inni det. Synes det høres spennende ut,masse lykke til! Klem
coscos Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Så spennende dette høres ut! Regner med det er på den nye jobben din? Morsomt med slike seminarer hvor man gjør gruppeøvelser og andre ting enn det man vanligvis gjør i hverdagen. Hadde masse slikt mens jeg jobbet i England. Merker nå at jeg savner å jobbe, så gleder meg å begynne igjen i august. Dette kommer til å gå kjempebra. Det er jeg helt sikker på!
Maud Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Takk for alle oppmuntrende ord. Nei, det er ikke med den nye jobben. Det er noe jeg gjør på si' et helt annet sted :-)
frøydis m/ 4 Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 Lykke til da! Klart du gruer deg når du har vært i permisjon flere måneder og plutselig skal håndtere dette. Sikker på at du klarer det så fint så. Jeg har lest mange flotte innlegg her og sett hvor god du er til å ordlegge deg og hvor fint du får sagt de rette tingene på de riktige stedene. Skulle gjerne vært på seminar med deg, for jeg tror du er dyktig!
Graciegirl Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Jeg sier bare LYKKE TIL, jeg. Det kommer til å gå veldig bra. Du er klok og flink, tror jeg
tebekaa Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 Klart det går bra Maud! Du har full kontroll og vet hva du gjør, så dette blir bare moro! Og de du skal "seminere" er helt sikkert glad for litt forandring i hverdagen og takknemlig for alt som blir gjort for de:-) Gleder meg til å høre litt mer om opplegget!
dritgrei hei hei! Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 hei fine du, klart det går fint, du er jo toppen av lykke og flink og lur og snill! Jeg heier på deg! god klem fra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå