Kjerstipusen og Ane-mor Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Samme innlegg som på 2. trimester, men poster det her også, for jeg trenger virkelig råd for å døyve søthungeren. Huff, fra å bli kvalm av alle søtsaker i begynnelsen av graviditeten har jeg nå gått til å ha lyst på noe søtt hver dag. Hele tiden!! Jeg blir gal. I dag har jeg hatt lyst på sjokolade eller lignende siden kl halv ni i dag, men (heldigvis) har jeg ikke noe her. Så sålenge jeg er på jobb går det greit. Har to søte nektariner her som jeg sparer så lenge jeg kan, men de frister ikke en tiendedel så mye som en sjokolade, en is (eller ti), kaker osv osv... Akkurat nå er det nystekte brownies tennene mine løper i vann over... Puh-med et glass melk til!! Kunne sikkert spist opp en sånn poseversjon fra Toro alene!!! Hva gjør dere andre for å stille søtsuget? Har ikke lyst til å dytte innpå med tomme kalorier, for det trenger hvertken jeg eller mini. Men jeg blir gal av å tenke på sjokolade døgnet rundt :S
uanonym Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Føler med deg, er ikke enkelt å holde søthungeren unna. Mine beste tips er: Lett gele med bare 7 kalorier pr 100 g, med en liten dæsj sans vaniljeis på er det nydelig!! Fruktsalat med vaniljekesam, sjokolade med høyt kakaoinnhold som er mye mektigere og man trenger derfor ikke så mye.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå