Gå til innhold

ang røyking tidlig i svangerskapet

Anbefalte innlegg

Skrevet

fant ut at jeg er gravid i dag, og stupet røyken med en gang. nå er jeg litt redd for at det at jeg har røykt mye tidligere, før jeg visste det, kan skade spiren min? til vanlig har jeg kansje røyka 5-6 sigaretter til dagen, men i sist uke hadde jeg et par kvelder der jeg var ute, heldigvis uten å drikke alkohol da, men jeg røykt ganske mye begge disse kveldene, kansje mellom 12-18 sigaretter hver kveld... er så redd for at dette kan ha vært skadelig???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Går nok bra,jeg både røyka(20 om dagen) og var på en fest tidlig i svangerskapet,gikk veldig bra,ingen problem meg gullet mitt.Var ikke planlagt graviditet så visste ingenting før jeg var 5uker på vei.

Skrevet

Det går nok bra:)

Jeg er i uke 37 og jeg røyker enda, veldig lite, men jeg røyker.

Har ikke hatt noen problemer i svangerskapet enda, og på UL har alt bare sett bra ut:)

Så tror du skal ta det med ro...

Skrevet

Dette går helt fint.

Jeg røyke gjennom hele mitt forrige svangerskap og barnet mitt er helt friskt og raskt så ikke tenk på det.

Vær stolt av deg selv som klarte å stumpe den=)

Skrevet

tusen takk for svar!

nå ble jeg hvertfall litt beroliget!! men bør jeg nevne dette til legen min når jeg går på første kontroll?

HI

Gjest Morn du
Skrevet

Du blir vel spurt om du røyker, så da nevner du det da. Men det er fint lite legen kan gjøre med det, bortsett fra å skryte av at du har stumpa røyken..

Men det går nok veldig bra:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...