Gå til innhold

hadde glemt hvor mye de sover :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tulla er bare 6 dager da, men hadde virkelig glemt hvor mye de sover når de er så små. Er bare våken for og spise jo. Våken når vi fikk mat klokken syv og når det var mat igjen klokken ti. Er vel ikke lenge til mat igjen, og det kan være greit for det begynner og sprenge litt i puppen her nå.

Når begynner de og være litt mer våkene da tro?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

samme tenker jeg! Han er 8 dager og sover heeeeele tiden, bortsett fra kanskje litt våkentid mellom puppingene:)

Hadde helt glemt det!

Skrevet

Akkurat slik tenkte jeg også:)

Nå er tulla 11 uker og er mer våken. Hun spiser og så er hun våken alt fra en halv time til en time, smiler og rolser til oss, så sover hun til neste måltid igjen. Og slik går dagene her i huset.. hehe.

Hver alder har sin sjarm, men de er utrolig herlige når de er rundt tre mnd.

Skrevet

dere er heldige som har unger som sover! Har en liten gutt på 7 uker, og han sover nesten ikke på dagtid..:( Noen dager sover han ca 1 time til sammen hvis man legger sammen mange smålurer på ca 10 min....blir så utrolig sliten av å aldri få gjort noe hjemme, må enten trille han, holde han eller vippe han i vippestolen....han sover hele natten uten mat, men hadde vært så deili med et par timer på dagen så jeg kunne få gjort unna litt husarbeid før sambo og storebror kommer hjem....

Skrevet

aikipia, kjenner meg veldig godt ijen i din situasjon:) slik har lillegutt vert helt fra starten av. men nå når han har blitt 10uker, har det begynt å roe seg litt, kan legge han fra meg på leketeppe en liten stund om gangen, så de går an å få jort litt hvertfall:)

Skrevet

Storebror var sånn, helt defekt på sovefronten..kunne gå timesvis mellom hver gang han lukket øynene, skulle bare sutre og gråte og være overtrøtt..

Denne gangen er det en befrielse at lille sjefen sovner av seg selv. Håper bare ikke det er forbigående.

Skrevet

det har tippa litt rundt her nå, etter at emma ble 3 1/2 mnd. Nå sover hun bare korte økter på dagen, men 12 timer om natta...

Det var pussig at jeg plutselig så dette innlegget, for jeg tenkte faktisk på det i stad!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...