Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Mitt tantebarn går i barnehage, og en dag ringte de søstra mi fra barnehagen og ba henne komme å hente ungen fordi h*n skreik så mye...det var ikke noe galt ellers med barnet. Er ikke det litt rart? Unger griner jo hele tiden, er det ikke dette førskolelærere jobber for å hanskes med?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 De fikk vel ikke trøstet ungen da! Jeg hadde satt pris på at de ba meg hente ungen enn at han skulle ha skreket til jeg var ferdig på jobb.
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 De har jo betalt for det, så rekner no med det. Jeg hadde aldri komt å henta bare pga ungen skriker, er jo vanlig med litt skriking. Er jo noe anna om de har skada seg, blitt syk osv...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Men ungen er jo over 1 1/2 år. Det ska jo gå an å få h*n til å slutte...
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Så om ungen skriker og skriker og er helt utrøstelig så kan ungen bare stå der å skrike til du er ferdig på jobb? Djis unger er vel viktigere enn jobb!?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Men det var vel det som ikke gikk da, siden de ringte foreldrene?
Anonym bruker Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Hadde vel tenkt at det var en grunn til at han var utrøstelig og ville absolutt vært der selv da.. Ikke kosleig å henet et barn etter arbeid og blitt fortalt at han hadde skreket hele dagen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå