Gå til innhold

"Sulten"/fysen hele tiden..

Anbefalte innlegg

Skrevet

...jepp tror jeg kunne spise hele tiden jeg nå. Når jeg har spist litt is får jeg lyst på noe annet osv.

Tips, tips vær så snill....kan jo ikke gå å spise hele dagen..hehe!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ingen gode tips, er dessverre i samme situasjon selv! hehe

Skrevet

Kjøp frukt! Massevis! Går også og gnager på noe konstant, MÅ ha noe i munnen hele tiden (uffda, det hørtes ikke pent ut..)!

Har alltid frukt og sånn i kjøleskapet, gjerne oppdelt. Smaker mye bedre da :-)

Skrevet

Frukt er nok ikke dumt nei ;)

Føler det ikke kan gå mange timene mellom hvert måltid ihvertfall, får heller prøve å spise lite og ofte kanskje.

Skrevet

Har ikke så mange råd desverre, jeg har lyst på noe søtt hele tiden jeg, sjokolade, is, kaker osv... Men frukt er nok ikke så dumt nei. Særlig ikke nå når det er så mye friskt i butikkene. Tror jeg må innom og ha med noe vannmelon eller lignende hjem i dag. Ellers blir det å momse opp det lille som er igjen i skapene :S

Skrevet

Hehe....samme som meg med det søtsuget. Har hatt lyst på brownies siden mandag, men heldigvis har vi ikke hatt egg til å lage den 1-2-3 mixen ;)

Har aldri vært noe kakemenneske/søtsugmenneske (mer glad i skikkelig middag), men etter jeg ble gravid elsker jeg kaker! Blir jo som oftest bare med lysten akkurat der da, for lager meg jo ikke akkurat kaker. Men det blir ofte is, kjeks, litt sjokolade og andre ting.

Må bli flinkere til å ha frisk frukt liggende, for ikke akkurat fristende med halvbrune bananer og melete epler..hehe!

Skrevet

Samme her, alltid hatt mer lyst på middager jeg også. Vanligvis er det pizza, lasagne osv jeg fyser på. Men ikke nå nei, nå er det sjokolade for alle penga!! Og jeg som ble så kvalm av alt sånt de 3 første månedene. Ikke plaga med kvalme annet enn når jeg putta søtt i munnen. Syns det kunne fortsatt sånn jeg ;)

Æsj, nei melne epler og brune bananer-det blir ikke spist her heller! Ble skikkelig skuffa nå i sta, for jeg kjøpte noen nektariner i går som jeg har hatt liggende her hele dagen. Men tror du ikke de var skikkelig melne da?? Orka ikke spise de jeg altså :( Så nå har jeg _ihvertfall_ lyst på noe godt!! Også kom jeg på at det ligger is i fryseren her på jobben... Gi meg styrke!!!

Skrevet

Hehe...klag på nektarinene, kan skylde på hormonene dine vet du ;)

Har allerede spist is idag jeg, gafla i meg fra 3 literen istad, og det er nok ikke siste gang idag. Heldigvis skal jeg bort etterpå, så da får jeg andre ting å tenke på.

Det er det at jeg kjedespiser rett og slett og det er jo ikke bra. Vet jo egentlig hvordan et "normalt" kosthold skal være og fungerer!

Skrevet

huff jeg spiser hele tiden jeg å. til vanlig pleier jeg ikke å kjøpe meg godterier midt i uka,men nå klarer jeg ikke å nekte meg noenting. må ha potetgull hver dag. spiser mye frukt også da. jeg er dessuten så slapp og dårlig form så jeg orker nesten ikke å bevege meg. jeg som er vant til å trene hardt nesten daglig. lurer på hvordan dette kommer til å ende. det matinntaket og lite mosjon. men satser på at alt dette forsvinner fra uke 12. gjorde det sist. men var ikke så dårlig form da

Skrevet

Urk jeg også.. Er ikke sulten heller, er bare det at "det hadde jo vert godt med noe å tygge på nå..." og så er det ut i skapet og lete etter noe å gnaske på.. uff, kjipt det der. Det jeg gjorde i forrige svangerskap, var å fryse masse isbiter slik at når jeg ble fysen så gnasket jeg på isbiter istedenfor sjokolade e.l. Tror jeg må gjøre det denne gangen også, det er jo bare det at man "må ha noe" så det funker helt greit :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...