Gå til innhold

Vondt i ribbein å ryggen :'(


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

er det noen andre her som har mye smerter i ryggen ? som vet hva man skal gjøre med det ? mhye vondt i ribbeina å :S det er så rart. er skikkelig vondt når det er på det verste,men er det bare sånn å være gravid? at jeg må bare venne det til meg? er 25uker på vei.men har ikke nå stor mage . er ganske tynn å høy i meg selv. men er det noen andre som blir plaget av dette? jeg har ikke vondt når jeg går ,men mest når jeg sitter å går for mye..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Åhhh, jeg er allså ikkje alene.. Jeg har hatt vondt i ryggen i flere uker. Er 26 uker på vei. Det knirker og knaker i korsryggen,og den låser seg til tider, spesielt etter jeg har ligget i seng/sofa. Har vært hos kiropraktor, har hjulpet litt men ting kunne fremdeles vært bedre.

Jeg er selv høy og tynn og har ikkje stor mage,men muligens barnet ligger "godt" inni der og klemmer på nerver på ryggen... Vet ikkje.

Har noen gode tips eller råd så mottas de med takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ribbeina har jeg også vondt i, dette hadde min mor og 2 søstre også under graviditenen å det sies at det er pga barnet trives høyt oppe.. der er det best plass.. vi er ikke så høye i min familie så det har også litt å si..

 

det hjelper å gå når jeg får vondt, da legger hun seg som regel litt lavere :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har også fått veldig vondt eller mer som en sliten følelse i ryggen de siste dagene. Føler at jeg må legge meg på gulvet og få strekt meg skikkelig ut men det går ikke over. Under ribbeina er det som en sviende følelse. Syns det er tidlig å få så vondt under ribbeina- det er jo tross alt tre mnd igjen. Hvordan skal det bli etterhvert når det gjør så vondt allerede? Litt klaging gjør godt av og til :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei! er i uke 28.

Under det første svangerskapet mitt sparket ungen så masse at jeg fikk brist i ene ribbenet. Og denne gangen sparker ungen like masse. så jeg har kjempe vondt i ribbena på høyre side. Spesielt når jeg sitter.

Har også vondt i korsryggen, sliten i ryggen. Men jeg har jo fått ganske stor mage allerede.

 

det er vell bare noe vi må holde ut med! det er jo bare 3 mnd igjen :-)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...