Gå til innhold

Nekter å ta flaske.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ingvild (3mnd) har i det siste nekta å ta flaske. Noen tips til å få henne til å akseptere flaska igjen eller? Er jo veldig fint om far kan gi mat mens jeg er borte. Hver gang jeg gir henne flaske nå blir hun helt hysterisk..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen vil ta den hvis en bruker tutt med flere hull. elv om hun bare er 3 mnd så prøv med de med flest hull.

Skrevet

Hva slags tut bruker du. Vært borti flere babyer som kun har akseptert den flate mam tuten. (Den passer også på Avent flaskene om det er det du har)

Skrevet

Hun tok avent flaske før. Nå har jeg bytta til tut nr2....å jeg har prøvd mam, nuk og et par andre flaskemerker...

Skrevet

Nå prøvde jeg MAM2 igjen...og hun fikk ikke til å suge på den, men hun "tygde" og ble ikke sinna som hun har blitt med aventflaskene...

Men hvordan få henne til å suge på flaska? Hun vil for så vidt ikke ha smokk lengre heller..

Skrevet

Er det bare til deg hun nekter å ta flaske eller er det til pappan også?

Da jenta her var lite ville hun ikke ha flaske av meg for hun kjente lukta av melk. Men hvis pappan prøvde uten at jeg var i rommet så gikk det kjempefint.

Skrevet

Vi prøvde det litt i går, å da ville hun ikke ha flaske av pappan. Kanskje prøve det igjen når han kommer hjem fra jobb. Hun var litt trøtt og veldig sulten i går da...kanskje ikke det beste utgangspungte for å trene på flaska.

Må jeg gå helt ut av rommet altså?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...