GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 F....Begynt å få så mange kviser=( Er det et graviditetsymtom.Vet jo at jeg er gravid men bare usikker på om man får kviser
CaMeLiA ♥ er mamma til to ♥ Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg!!! ser ikke ut jo:( har aldri hatt særlig problemer med det før-utenom sist jeg var gravid.
guttnmin Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 ååja.. har fult av kviser nå. har aldri hatt noe særlig me kviser.
mamma til tre prinsesserღ Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har også fått masse kviser nå, men kan ikke huske at jeg hadde forrige gang. kjedelige greier....
håp_84 Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 eg og!!!!!!!!!!helt pyton!! snakka med hudpleieren eg pleie gå til og honsa det va helt vanlig og sa og at ofte di som får mye kviser får jenter..:)men det e jo så mye forskjellig om dette med jente og gutt.. ho anbefalte meg vertfall å ta en ansiktsbehandling,det ville rense det opp litt:)
trollmor & trollungene Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hadde mye kviser første trimester med første mann - gutt. Har fått det nå også, men vet ikke kjønnet ennå....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå