Gå til innhold

FØler meg bare dårlig!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er bare dårlig form, ikke noe energi vondt magen småkvalm sliten trøtt=( Typen min vil ikke at jeg skal ta ut sykemelding fordi han sier at jeg bare gjør det for å slippe å jobbe=( Er bare dårlig form....

Noen andre oxo?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det vet da han lite om....Dersom du er så dårlig at det går ut over arbeidet og hjemmesituasjonen din er det jo klart du skal ha sykemelding(du kan jo velge redusert dersom du klarer).

Skrevet

Ja, men han blir bare sur og sier at jhar alle gravide symemelding da bare fordi de er kvalme?=(

HAn støtter meg ikke der, han sier jeg bare vkil ha det for å skulke arbeidet=(

Skrevet

Jeg er en av dem som har sykmelding nettopp fordi jeg er kvalm! Med god grunn, jeg pressa meg selv for mye, raste ned 5 kg på nesten to uker, alle blodprøvene mine var helt feil og jeg ble lagt inn med hyperemesis! Og det vil han ikke for deg, han syntes nok heller ikke det blir gøy hvis du presser deg for hardt og blir enda mer dårlig!! Selv kaster jeg opp så og si hver dag, og tro meg, jeg trenger den sykmeldinga!! Så ikke bry deg med hva han sier, du vil det beste for deg selv og babyen din . og det er faktisk viktigst akkurat nå!!

Hehe, høres streng ut her ser jeg :) Ikke meningen det da, men setter utrolig pris på min kjære som er veldig forståelsesfull! Er vel fordi han er vant til å tømme spybøtta kasnkje... Men igjen, du og den lille er viktigst! Og du får ikke sykmelding hvis du er litt kvalm, min lege tar iallefall blodprøver for å være sikker på at dette ikke er bra for meg...

Skrevet

Det var ikke mye snilt sagt av typen din.

Lukk ørene og lytt til kroppen din.

Ikke lurt å presse seg selv. Du får det ikke igjen i lengden.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...