Gå til innhold

Syns dere dette var frekt sagt??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal i bursdag til et familiemedlem om et par helger....i går spurte han som skal arrangere selskapet om hva vi skulle gjøre med junior den kvelden- han er 3,5 mnd, så han skal jo selvsagt være med sa jeg..dette tar både jeg og sambo som en selvfølge!! Dere hadde vel gjort det samme dere også??

Kan vel nevne at det er en 50årsdag vi skal i, med middag og påfølgende fest etterpå, men har ikke planer om å være der noe mange timer liksom......

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvem var det som skulle ha vært frekk her, den som spurte eller du som svarte? Synes uansett at ingen av dere var frekke.....Kommer jo an på tonefallet ting ble sagt i da ;-)

Skrevet

Synes du det var frekt av han å spørre om hvor dere skulle gjøre av barnet?

Er jo egentlig greit da i og med at han informerer om at det kommer til å ta av utpå kvelden.

Skrevet

Det hørtes litt rart ut ja... Hadde også tatt det som en selvfølge at han skulle være med. I mannen min sin 30 års dag hadde svogeren og svigerinnen min med seg sin 8 åring, det syns jeg ikke er greit altså. Var ikke alkohol inni bildet, men syns allikevel det var helt unaturlig at han skulle være med. Men det var flere som hadde med spebarn, og det syns jeg ikke gjorde noe.

Skrevet

Signerer henne over meg på denne :) ...men laget meg noen tanker.......kanskje han tenkte pga at det er fest, barn er kanskje ikke invitert?......Ikke så unaturlig det vel..Men tilbake til saken, syns ikke det var noe frekt over det jeg, men så hørte vi andre her ikke åssen det blei sagt heller da :)

Skrevet

ja,frekt av han å spørre var det jeg mente ja!!! :)

Skrevet

Jeg hadde ikke tatt det som en selvfølge at en på 3,5 mnd skulle være med på fest. Så det var en normalt spørsmål synes jeg.

Skrevet

enig med husmor i jobb....

Skrevet

Signerer Husmor i jobb.

Skrevet

har selv hatt en storfest hvor vi "tok av" litt, og da regnet vi med at folk ordnet barnevakt osv. Ente med at det ene paret tok med seg en 2 1/2 åring, og satt midt i gjengen. Ble satt en rimelig stor demper da ja...

Er ikke frekt og spørre når de spør for deres egen del... Kanskje de ville forsikre seg om at dere skjønte at d ble litt livlig i løpet av kvelden?

Skrevet

Og, nei, jeg hadde overhodet ikke tatt det som en selvfølge at jeg fikk ha med barn. Da hadde jeg spurt vertskapet om det var ok først.

Skrevet

Enig med Husmor i jobb....

Syns du burde spurt om det var greit å ta med babyen.

Skrevet

Nei, det var ikke frekt.

Det er vel ingen selvfølge at et barn på 3,5 mnd skal være med på en slik fest. Og det var kanskje ment som et hint om at han helst så at lille ikke ble med? Eventuelt så ville han bare konversere og lurte på om dere skulle ha pass eller om han ble med. Kan jo være han ville "sondere terrenget" dersom de har flere bekjente med små, det kan jo være greit å ha en idé om hvor mange barn som blir med.

Rart at han ikke sa noe mer ... hva sa han når du sa at junior skulle bli med da?

Og det hadde vel vært naturlig for deg å si at dere tenkte å ta ham med, og spørre om det var i orden for dem (kanskje uansett om han hadde spurt eller ei...)

Skrevet

tja, frekt? Jeg hadde vel sett det som en selvfølge at ikke det er barn med på slike fester, og han prøvde vel kanskje bare hinte litt om at det ikke var fest med barn. Det legger en demper.. kanskje de har planer om musikk, røyking inne eller noe? Hva gjør dere da?

Skrevet

Frekt?

Vil si at det var et helt normalt spørsmål. Får være måte på hvor hårsår man skal være, vel?

De fleste regner det ikke som en selvfølge at man tar med barn på fest.

Skrevet

Frekt? Nei, dette synes jeg var et helt normalt og betimelig spørsmål fra hans side. Hvorfor skulle det være frekt?

Skrevet

vi skal i 70års dag nå i slutten av juni, velsejenta er da straks 10mnd.. hun skal ha barnevakt.. synte sikke noe om å ha småbarn med i slike store dager jeg, for det er jo som regel fest...

Skrevet

Synes ikke det var frekt. Det er ikke en selvfølge at man tar babyer med på fest.

Skrevet

Tar dere virkelig det som en selvfølge at barn skal være med hvis det ikke er spesifisert i invitasjonen???

Hvor går i såfall grensen på hvor gammelt barnet er før det ikke er naturlig atd et er med???

Jeg ville aldri tatt det som en selvfølge at et barn var med på fest hvis det ikke var spesifisert i invitasjonen at barnet var invitert!! Uansett barnets alder.

Jeg synes derfor det er helt betimelig spørsmål fra verten sin side. Når dere har tenkt til å ta han med, ville jeg synes det var naturlig at DERE spurte verten for selskapet om det var greit at barnet var med!

Skrevet

Synes egentlig det er frekt å ta det som en selvfølge at babyer/barn blir med.

Greit at man spør, og er det ok så er jo alt greit. Men jeg ville aldri bare gått ut fra at de som invitere synes det er ok.

Skrevet

skjønner ikke at du kan spørre oss om det var frekt av han å spørre hvor dere skal gjøre av babyen deres?! håper dere får barnevakt ellers får dere være hjemme synes jeg! det passer seg ikke å ta med en liten baby på en sånn sammenkomst er nå min mening.....synes heller det er frekt å tenke slik du gjorde at dere skal ta med babyen UTEN å spørre vertskapet.....

Skrevet

Synes ikke det var et frekt spørsmål.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...