Gå til innhold

Jihuuu jeg har blitt sanndrømt/synsk..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skulle øsnke jeg kunne se lottotallene, men den gang ei..

I to netter på rad har jeg hatt en skikkelig ekte drøm hvor jeg leverer eldstemann i barnehagen, skravler med mødrene utenfor barnehagen etter at barna har gått inn for så å gå over veien, å deise i asfalten pga heteslag..

Gjett hva som skjedde idag morges?

Jeg leverte eldstemann i barnehagen, står å skravler med mødrene utenfor barnehagen sier nå må jeg stikke for jeg føler meg ikke topp (er forkjørlet som fysan) Kjenner meg mer og mer uvel mens jeg går over veien, kommer inn i bilen og skjønner at jeg ikke kommer spesielt langt uten å få i meg noe kaldt å drikke, jeg klarer iallefall ikke å kjøre 8 km gjennom byen for å komme hjem

Trodde jo at jeg skulle klare å komme meg helt frem til nærmeste cafe inne på jobben til mannen min, men jeg så flo da jeg kom gjennom sikkeretskontrollen. Siste beviste tanke var her,kanskje jeg skulle stoppe, men av en eller annen grunn kjørte jeg de neste 60 m, klarer å parkere bilen og klatre ut av egen maskin. Skjønner nå at jeg burde komme meg til sykestua ( rett over veien) istedet for å gå på cafeen. På dette punktet har jeg mistet mesteparten av kontroll på kroppen, jeg klarer jo ikke engang å formulere en setning. Pang i bakken, masse folk som kom ifra ingenting. Jeg huske vagt jeg prøver å snakke, men ingen skjønner noe. Kom til meg selv igjen etter ca 10 min, skjelven og fysjom.

Tok en time med observasjon, sårstell og anna skitt, men nå er alt i orden igjen og jeg er nesten like hel.. (mannen min har beordret streng hvile og masse vann, mens han mildt kjefter på meg fordi jeg ikke har tatt godt nok vare på meg selv.. )

SÅ iallefall, er jeg da sanndrømt eller er det bare at jeg forfyller mitt eget profesi???

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...