Gå til innhold

Siste dag på jobb...

Anbefalte innlegg

Skrevet

før ferien starter:-)

Starter ferien imorgen og får koselig besøk i dag av ferievenner:-)

Nå gleder jeg meg såååååååå som jeg aldri har gjort før.....

Ferien på drømmeøya blir annerledes i år enn i fjor. Da var det minnesermoni og askespredning som sto i fokus, en fin, nær, sterk og tårefylt ferie.

I år føler jeg nesten at jeg skal ned og hilse på søsteren min....der på øya som var hennes andre hjem.....jeg drømmer om det om nettene og har de næreste møter med henne.....det er fint og sterkt. Våkner opp med tårene rennende nedover kinnene og kjenner en enorm takknemlighet for de årene vi delte. Og for at jeg snart skal ned til paradiset hennes og tenne lys i kirken hennes....bade naken på stranden hun elsket og klemme alle de gode og nære vennene hennes.....og kjenne hennes nærvær sterkt og klart, akkurat som hun var......Det blir fint:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vet du - denne ferien der nede blir nok mer fin-menavogtilvemodig enn trist-men fin-og nær ferie som i fjor! Selvom et drøyt år fortsatt er kort tid, så har man det likevel litt mer på avstand, og det er lettere å ta frem minnene og være glad for dem selvom tårene triller lett også! Og så er det godt å komme til et slikt sted og kjenne på nærheten det gir deg til henne c",)

Kan jeg spørre hvor dere skal? Så kan jeg goggle litt og reise virtuelt c",)!

Skrevet

Ja, det blir godt å kjenne på nærheten og tenne lys og meditere:-) Jeg vet hun vil være sammen med meg da:-)

Sendt deg en pm:-)

Skrevet

Da ønsker jeg deg en god ferie!

Og - hrmmm - jeg trenger nok en sms. Det er noe galt med Din egen side her hos meg(har vært i over en uke).

Jammen bra jeg ikke er prinsesse for tiden! c",)

Skrevet

Tusen takk:-)

Da har jeg sendt deg en sms Prinsezzaaaaah;-D

Skrevet

Så herlig for dere!!! Dere er heldige azzå :)

Skjønner godt at du gleder deg og har mange tanker i hodet nå før dere skal dra. Det blir sikkert fint og stemningsfullt å se den fine øya deres igjen og kjenne nærheten til søsteren din :) For ikke å snakke om å være sammen med goingene dine, spise og drikke godt og kjenne varmen i vann, luft og fine folk!!

Vi "snakkes" vel før dere drar, men uansett: GOOOOOD FERIE!!!

Skrevet

Jeg trodde jo du var der allerede jeg da forresten! Ønsket deg vel god tur i forrige uke?! Hm, skjønner jeg må ha rota grundig. Ja, sånn går det når jeg sluntrer unna den daglige dibbingen ;-) Når reiser dere da?

Skrevet

Vi reiser natt til lørdag vi:)

Og gjett om det blir fint da!

Har startet ferie i dag jeg, med rødvin på terrassen og koselig besøk fra Bergen. Nå er det leggings på barna og så skal vi tidlig opp i morgen på shopping:-)

Skrevet

Det kommer til å bli helt fantastisk Attpåklatten!!! Med vemod og glede!!!

Skrevet

Kos dere! Deilig å ha noen rolige dager før man reiser. Blir bedre ferie av sånt!

Da får jeg ønsker deg god ferie på fredag igjen da ;-)

Skrevet

Ja akkuat det tenkte jeg også. Ferdig pakket var jeg på mandag, nå er det kun toalettsakene igjen lørdag kveld:-)

Hadde dog en runde med fjortis som roter verre enn noen og er hellig overbevist om at klesvasken gjør seg selv, sammen med rydd og vask av rom.......så jeg truet med avbestilling av hennes tur.....det funket:-D

Skrevet

Jaaaaa!!!!

Fikk akkurat koselig mms fra øya om at de gledet seg til vi kom og med bilde av masse gode venner:-))))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...