Gå til innhold

Dilla? Noen her inne som har/ eller har hatt det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har ikke hatt dilla eller sug etter noe mens jeg har vært gravid...

Kanskje like greit, eller?

Hadde jo vært litt spesielt å ha denne dilla, kan tenke meg hvor digg det føles når man endelig får d man MÅ ha...=)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har egentlig ikke fått noe dilla jeg heller... Eller det vil si, jeg har vel fått ekstra dilla på mat generelt ;) Og det er vel ikke så bra ;P

Skrevet

Har dilla på smoothies, og helst jordbær eller skogsbær men det er vel like så mye en sommer greie som en graviditets ting...?

Skrevet

vet ikke=) jeg har " dilla" på fruktsalat..men d har jeg hver sommer=)

Skrevet

kokosboller... MMMmmmm... prøva å begrense litt oxo da...

Skrevet

På meg varierer det litt, nå for tiden er det kjøleskapskald kvikklunsj. Til vanlig spiser jeg kun mørk sjokolade, men det orker jeg ikke tanken på nå! Ellers går det mye i nektariner (også de kalde rett fra kjøleskapet.).

Skrevet

SALT lakris, og den må være skikkelig salt og knall grønne kalde epler, viktig at de er kalde ellers er det ikke noe godt!!!

Er ikke så ille at jeg ikke kan klare en dag uten, men har konstant lyst på det... :)

Skrevet

Hadde i begynnelsen et saltsug. Og det gikk en del pommes frites til middag:)

men ikke så gale at det blir skikkelig dilla..Ellers så har jeg ingen cravings:)

Skrevet

Har fått dilla på lukta av ei skjorte som kjæresten min lånte av ein kompis. Einaste dumme er at no er skjorta hos meg, og eg har lovt å levere den tilbake til eigaren...Hmm...eg vil ikkje. Dilemma.

Så trur eg skal prøve å finne eit anna plagg som tilhøyrer min kjære, sånn at eg kan ha det i staden.

Og så har eg fått sterke reaksjonar på parfyme, røyklukt, sterke vaskemiddel o.l. Tåler virkeleg ikkje å vere i nærheita. Blir dårleg.

Skrevet

Har ikke hatt noen skikkelig diller så langt jeg heller, men hadde utrolig lyst på skiver med smør og bringebærsyltetøy for en stund siden. Nå om dagen er det søtsaker jeg går og tenker på dagen lang. Sjokolade, is, kjeks, kaker... Sukk-kunne jeg ikke fått lyst på noe sunt da?? ;)

Skrevet

IS. mest kroneis. Må ha hver dag. :-)

Skrevet

jeg har ikke dilla på noe dette svangerskapet, og synes det er like greit.

hadde med min første datter, da måtte jeg bare ha gule epler hele dagen :P

Skrevet

Jeg har dilla på RISGRØT!! Av alle ting.....selvfølgelig med kanel, sukker og smørøye....

Skrevet

Jeg har fått helt dilla på fetaost. Namnam :-)

Skrevet

Har vel ikke merket noe ekstremt sug etter noe spesielt, men merker at matvanene mine har endret seg, det samme har matlysten.

Spiser mye mer enn før, og har mye lyst på fet og salt mat. Før spiste jeg bare rent kjøtt/fisk og masse grønnsaker. Orker ikke tanken på mye kokte grønnsaker og salater (selv om jeg presser det i meg av og til), og har mye lyst på pizza, pøler og hamburgere...slik type mat. Det hadde jeg ALDRI før!!! Skjønte ikke folk som måtte spise så usunt:) Så i dag kompromisset jeg med meg selv og kjøpte magre pølser, stekte de og hadde sammen med potetmos og revne gulrøtter.

Gleder meg sykt til frokost hver morgen, en bolle med bran flakes, banan, skummet melk og jordbærsyltetøy. Får vann i munnen av å tenke på det, men funker bare til frokost:)

Ellers mistet heeelt lysten på søte ting, og spiser minimalt med sjokolade, smågodt, is osv. Men det er jo bare bra. Er jo sukkeret som barnet i magen helst ikke skal ha for mye av.

Skrevet

isbiter!

skulle ikke lest dette, nå må jeg gå å hente meg isbiter

Skrevet

SHAVE ICE!! friskis, vannis.. allslags pinneis av saft, slush... jepp!

Skrevet

Har isje dilla på noge spes.. men når jeg først får inn i hode at det er någe eg har lyst på.. så MÅ eg ha det..

I det sista har det gått i vannmelon, og skiva med bringebærsltetøy m/ gulost...

Skrevet

I begynnelsen dette svangerskapet MÅTTE jeg ha ristet brød med smør og leverpostei... men det gikk over etter de 11-12 første ukene. Nå er det ingenting jeg MÅ ha mer... Har blitt godtesyk for tiden desverre, men blir jeg i perioder, gravid eller ikke.....

Skrevet

Ingenting enda, men med førstemann var det brunost. Og jeg som ikke kunne fordra brunost. Men merker at jeg har lyst på mye når jeg handler. Har lett for å handle inn, kommer hjem og har plutselig ikke lyst på det. Kan snart åpne kiosk med alt det som ligger i skapet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...