Monajenten Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Det er en vervepremie der jeg ønsker meg nemlig:-)
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Nei, det er nok ikke det:-) www.bokklubben.no, kan velge klubb selv:-)
viertre + spire Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Okey Har bare slitt med å få vervet noen fordi jeg ville ha sånn soltelt som de hadde til vervepremie Fikk ordnet det for noen dager siden, og teltet kom i går Skulle gjerne ha hjulpet deg, men snuppa er med både i goboken og ole brumm bokklubb Lykke til
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Så bra du fikk ordnet det da!! Tusen takk likevel:-)
Herlige barn har jeg fått Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Hva er betingelsene da? Om jeg kan tegne et slike prøveabonnement på 3-4 måneder kan du få verve meg, men orker ikke 12 måneder der jeg må drive og avbestille, om ikke du tar jobben for meg som takk for vervepremien?
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Det er nok sånn:-s Man binder seg for 12 mnd men trenger ikke kjøpe en eneste bok. Kan avbestille både på sms, mail og tlf da........:-) Jeg får hovedboktilbudet på mail som jeg sjekker hver dag, og avbestiller med en gang. Tar meg 20 sekunder. Tror ikke jeg tør å ta ansvaret for å avbestille andre, tenk om jeg glemmer det:-s Men takk likevel, det hjelper meg ihvertfall å dytte:-)
suseduse Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jeg kan tenke meg det.. fikk tilbud med i foreldre og barn sist, sånn at man "handler" for 750,- og var visse ting der jeg hadde veldig lyst på, men finner det ikke på den sida dems.. og hvor mye er det ca i mnd?
Monajenten Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #9 Skrevet 11. juni 2008 Hei jente82!! Man får tilbud om hovedbok ca. en gang i mnd, og den koster vel opp mot 300,- Kommer litt an på boken. Den kan man enkelt avbestille om man ikke vil ha den. Ellers kjøper jeg alle bøkene mine via bokklubben, fordi man får ikke bedre tilbud enn det:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå