Ferdig Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Er det noen som har fått noe medisin mot kynnere? Finnes det? Jeg er forferdelig plaget og kan omtrent bare ligge strak på sofaen for å unngå de:(
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 jeg har fått brickhanyl, og adalat, men det er fordi kynnerne er effektive, dvs. de forkorter limorhalsen min
Ferdig Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Takk for svar! Fant de dette ut på ultralyd eller ved vaginal undersøkelse?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 innvendig UL. hadde samme forige sv.skap så de var på vakt denne gangen
Ferdig Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 ok.. hvor langt på vei var du da du måtte starte med dette? Mine kynner er gir seg helt når jeg ligger strak, men det er ikke mulig når en har en liten fra før:( Har ringt gyn men han er på ferie:( Skal forsøke å få fatt i jm nå... Jeg hadde kynnere i forrige svsk også, men det hadde ikke innvirkning på for tidlig fødsel. Fødte du for tidlig sist?
kua kalva,drektig igjen Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 har gått på de siden uke 20, er 31+4 nå. jeg holdt på å føde i uke 23 sist, å samme denne gangen. men lillegull kom 5 dager før term,og jeg satser på at det samme skjer denne gangen,bare jeg tar det rolig så går det bra, men det er vanskelig med en 3 åring,2 hester å 1 hund:p
Ferdig Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Tusen takk for svar har fått legetime i morgen tidlig! Ikke godt å bekymre seg så mye... Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå