frøydis m/ 4 Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 er alltid så tomt og kjedelig for tida. Nå har jeg vært og sjekket og det besteste som er inni der er en halv ananas og noen epler. Ingen sjokolade, ikke noe spennende pålegg, ikke noe godt å lage middag av. Kjenner dere noen som tar på seg å fylle kjøleskap slik at de inneholder det som skal til for å lage noe fristende, sunt og godt til en vanlig onsdag ??? :-)
Maud Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Hvis du finner en sånn, kan du gjerne sende ham/henne hit når de er ferdige hos deg. Mitt kjøleskap er også kjedelig. Ikke halvtomt egentlig, det er masse greier inni der. Bare ingenting som frister...
Dailis Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, fylle opp andres kjøleskap med masse fristende? Handle for andres penger, hihi. Moro da når man stabler alt pent inni og det ser kjempefristende ut! Litt fristende frukt, grønnsaker, kjøttog fisk. Noe yoghurt, rømme osv pent satt opp er fristende! Noe chilli, hvitløk osv gir masse inspirasjon for å hive seg over grytene:) Hva med en fiskesuppe med noen gode, dampede grønnsaker til og litt oppskjært frukt til dessert? Det er godt det. Og et nystekt brød til, mmm.
Plutseliten :) Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Kjenner heller ingen sånne kjøleskapsfyllere. Når jeg sender sambo på butikken for å kjøpe det som står på lista,og....finne noe godt..så kommer han alltid hjem med pringles,casewnøtter og kokesjokolade. Her i vårt er det også kjedelig.....kun biff som er til wokmiddag..og noe kjedelig pålegg,inntørka druer... hmmm...får ta en butikkrunde selv i kveld tror jeg
iznogood Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 jeg ville valg denne: http://www.dagbladet.no/magasinet/2008/06/11/537839.html for det har jeg aldri spist noensinne - og da kunne det være gøy å teste noe nytt på en helt vanlig onsdag.
Dailis Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 Mente at du får sikkert noen til å handle for andres penger;) Men godt råd under her å lage noe helt nytt og spennende. Deilig på dager man er matlei og annet lei å bare lage noe som kan være gøy. Du har ikke en flink handlemann da? Så slipper du å ta turen selv?
coscos Skrevet 11. juni 2008 #7 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er flink til å fylle kjøleskap! Mitt problem er at det alltid er fullt, og det meste blir etterhvert kastet, fordi den kreativiteten jeg hadde da jeg kjøpte varene, forsvinner i hverdagsstresset. Hva om vi deler våre beste hverdagsoppskrifter, så kan vi alle lage noe nytt og fristende.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå