Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Har blitt helt bevisstløs, og glemmer å tenke meg om før jeg trykker "send". Heldigvis er det vanligvis enten samboeren eller bestevenninnen min som ligger øverst på listen, men det kan jo tidvis bli litt pinlig likevel ;-) Var ikke sånn før... Flere som sender mye feil?
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Sendt feil to gang...og det var særdeles pinlig. det var mms....av meg i sexy undertøy og en noe *kremt* hefitig tekst... da jeg akkurat hadde begynt å date samboeren....jeg blingsa og sendte den til en kamerat som også hadde navn som starta på samme bokstav....sånn er det når man er for kjap på tastene... Heldigvis var det en god venn...har fått hørt det noen ganger da...hehe ANdre gangen var en svært personlig tekst av seksuell karakter som ble sent til ei venninne..hun ble jo svært overrasket...så etter det så sier jeg ting ansikt til ansikt eller i telefonen..har da lært;)
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ha ha, ja da er det i hvertfall pinlig ;-) Mine er mer av typen "Kjøp med deg et brød da" sendt til en venninne i steden for samboeren. Problemet er at jeg gjør det _ofte_
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå