Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Flere som har det sånn?? Er 37+1 uker nå, og har de siste dagene hatt mye mageknip, og masse luft i magen.. Er skikkelig ubehagelig, og må vel beskrive knipene som litt vondere enn det jeg har hatt før... Er dette normalt??
Zorar Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Dytter.. Jeg er 38 uker i dag og har de siste to dagene hatt utrolig mye luft i magen , samt mageknip. Har ikke spist noe uvanlig.....
En snupp - og en knert i magen Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg er 35+5 og har hatt det sånn et par uker...
Gjest Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Signerer ogsaa denne.. Kan vaere j... vondt! Og blir fryktelig vondt hvis jeg holder igjen luft.. Saa her er det skikkelig gjennomtrekk om dagen. Ironisk nok har graviditeten forvandlet meg til en skikkelig mann;-)
Zorar Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 Var hos legen i dag og tok da opp denne problemstillingen. Han anbefalte at jeg drakk Biola. Hvis ikke dette hjalp, anbefalte han Minifom fåes på apoteket uten resept. 1 kapsel 3-4 ganger daglig(mot luftplager). Kan brukes når man er gravid.
Elisin m gutt ute og pike inni Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 ler høyt av komentaren til van dyck. Jeg har ikke vondt i magen men mye luft ja! Og det bråker mer enn normalt.... veeeeldig feminint...
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Hehe, ja, er sånn jeg har det å, så da er det sikkert normalt, men skal på føden i morgen på UL kontroll, så da skal jeg høre med dem, sånn for sikkerhets skyld:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå