Gå til innhold

Noen som har slik rockering???

Anbefalte innlegg

Skrevet

har akkurat vært å hentet min på posten... :)

men, det jeg lurer på er om dere synes den var litt ekkel å sette i hop??

spesiellt den siste delen i ringen!!?

Hvordan trener dere med den? hvor lang tid? (vet jo man skal begynne med 1-2 min)?

Fikk dere disse berømte blåmerkene? og når kom de?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Flere som plages med at den spretter opp men man rocker??

Skrevet

Ikke plaget med at den spretter opp, kanskje du må sette den badre på plass? Var min samboer som satte den sammen for meg. Er vel på 8. dagen nå. De første dagene klarte jeg knapt å holde den oppe, så kom blåmerkene, men i fag var det ikke vondt og klarte å holde på en stund. Prøver å holde retningslinjene de har satt for hvor lenge man bør bruke den av gangen. Lykke til!

Skrevet

har hatt den i 2 uker sikkert kansje litt mer.. husker ikke helt.. holder som regel på i 12min noen ganger 10.. har ikek vondt, men fikk de berømte blåmerkene.. har noen enda, bare håper de er vekke til vi skal til syden den 29Juni!! ikke legge til altså:P

å jege r ikke son som får et stort, får mange mange runde prikker opp etter siden:P ser ut som noen har misshandlet meg. typen min fikk kun et mellomstort blåmerke på hoften å det er vekke.. så alle får nok ikke blåmerker

Skrevet

flere??

Skrevet

Dytter igjen jeg!!! Plages sånn med at ledd spretter av (åpner seg) men jeg holder på :( :( :( TYPISK MIN DRITTFLAKS SÅ HAR JEG SIKKERT FÅTT DEN ENE SOM ER NOE FEIL PÅ :(:(:(:(

Skrevet

Jeg var å hentet min idag på posten, delene føk med en gang, helt til jeg satt passet på at alle leddene "klikket" når jeg satte den ihop.. da sitter den som den skal!

Blir spennende å se om den funker!

Skrevet

Har du bestillt fra usa eller norge?

Skrevet

Du? min tante var også plaget med at den spratt opp og sendte mail til leverandøren og de hadde sagt at de hadde hatt noen inne som var feil på. Hun fikk en ny tilsendt to dager etterpå =)

Skrevet

Rondi - vet du om den var bestillt fra norge eller usa?

Skrevet

1.7 og 1.5 settes ikkje likt sammen.Den på 1.7 skal klikkes sammen med en knapp og sitter bom fast.Den på 1.5 skal vrides sammen og har vært problem med hos noen.Har den som klikkes og den sitter bom fast!!

Skrevet

Da har du ikke hatt den siste biten skikkelig på plass.. Første gangen jeg satt den sammen, så spratt min og opp igjen. Du må på en måte vri delen på plass. Men måtte bruke skikkelig masse makt :)

Skrevet

Åh, jeg har selfølgelig den som skal vrides sammen!!

Skrevet

fikk du det til? hun hadde forresten kjøpt fra norge

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...