Gå til innhold

moped/motorsykkel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kjører dere dette når dere er gravid, jeg er så redd for å falle....

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjører ikke selv - har ikke lappen. Men jeg sitter på med samboer. Kommer til å gjøre det så lenge utstyret passer, men det blir nok ikke lenge - det er jo trangt nok fra før inni jakka mi :P Er ikke noe reddere for og skade meg der enn jeg er når jeg kjører bil igrunn. Har alltid på meg alt utstyr uansett hvor kort vi skal..

Samboer er litt trist for at vi ikke kan reise på sykkeltur i ferien for det planla vi i fjor. Men siden den lille bestemte seg for å lure seg inn nå så blir jo ikke det aktuelt.. :)

Skrevet

jeg har ikke kjørt denne våren. Føler det ville vært uansvarlig av meg. Termin nå i juni.

Skrevet

Forrige svangerskap kjørte jeg til jeg var 4-5mnd på vei, denne gangen var jeg kommet mye lenger i svangerskapet når sesongen begynte, så jeg har ikke kjørt i år. Min "regel" var at så lenge jeg hadde lyst og følte meg komfortabel med det (og ikke minst at utstyret passet) så kjørte jeg. Merka at når magen ble veldig synlig så gleda jeg meg ikke til å kjøre lenger, så da kutta jeg ut. Akkurat nå gleder jeg meg veldig til å kunne kjøre litt igjen!! Har termin i begynnelsen av juli, så i august tenker jeg at det blir noen småturer :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...