har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har egentlig Ikm denne uka, men så kom TR forrige uke i stede. Pluss at jeg hadde den 16.mai gangen før. Hadde EL i slutten av mai. Sluttet på cerazette i begynnelsen av mai, da midt i brette ca. Har følt jeg har enkelte symptomer, å tester har vært negativ før den TR kom en uke for tidlig. Jeg måtta bare ta en Cb idag å det kan se ut som det var en svak skyggestrek der. Altså som ett pluss tegn. Skjønner ikke dette. Kan e være gravid likevel? Den TR som var nå var det bare kroppen som spilte meg ett puss.. Hmmm.. Jeg får teste igjen om noen dager når e får nye i posten å se om det er noe forandring. Noen flere som har opplevd dette??
Collette Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Jeg har ikke opplevd det samme selv, men har hørt om flere som har blitt gravide veldig fort etter at de sluttet med Cerazette, inkludert meg selv. :-)
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg ble gravid med engang etter prevensjonslutt med de to andre.. Tiden får bare vise da..
kosestund Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Kanskje det var festeblødning istedet for mensen? I og med at egget ofte fester seg en uke etter eggløsning og en uke før mensen... Den blødningen kan vare i et par dager visstnok. Jeg er i litt den samme situasjonen. Hadde litt blødning i et par dager en uke etter eggløsning, men jeg har ikm i dag og fortsatt ingen ordentlig mensen eller positiv test. Hadde jeg sett en svak skyggestrek slik som du, så hadde jeg vært overbevist om at jeg er gravid, men den gang ei for meg. Det skal sies at jeg ikke har hatt mensen etter forrige graviditet enda, men jeg hadde eggløsningslim og to dager med positiv eggløsningstest for 14 dager siden.
har 2, venter aprilbaby:) Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #5 Skrevet 11. juni 2008 Jeg tror det var for mye for en festeblødning. Å varte fem dager. Nei en får bare vente å se. Rart er det.. Kansje det ikke er noe strek der heller. Nå har jeg begynt å lure på om syklusen min er helt snudd på hode å, at det er d som skjer å EL igjen allerede. Nei blir helt forvirra.. hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå