Mamma til gullgutt Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 I dag har jeg 3 dager igjen til termin, og synes de siste ukene har gått unna i racerfart, selv om jeg må innrømme at jeg nå så smått begynner å bli utålmodig. Kjenner etter om det kan være noe som tilsier at noe som helst skulle være i gang, men må nok innfinne meg med at han som bor i magen koser seg og har det bra. Virker ikke som han har tenkt seg ut med det første... Mor, bestemor, svigermor og tanter forteller at " Nei, den magen står nok for høyt til at det skjer noe her på en stund, ja..." - og jeg som er førstegangs må bare finne meg i at disse kvinnene, som til sammen har født ca 20 barn, sikkert har rett. Så her sitter jeg da, og kjenner etter... og venter... Nå skal jeg ut å gå litt i skog og mark, se om jeg kan få lirket han litt lenger nedover:) Ha en fortsatt god dag!
monilu- Har født Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Du er nok ikke alene om å vente nei :-) Venter på nr 3 jeg, og har termin om 5 dager. De 2 første kom begge noen dager før, så har liksom en forventning om at denne også skal komme snart. Men jammen har han lurt meg en par tre ganger med regelmessige kynnere som ikke har blitt noe mer. Har det sånn i dag også, og sitter å lurer veldig på om det skal bli noe mer denne gangen.
Liss,♥ ♥ T,M,L♥ ♥ Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Jeg venter jeg å, men jeg er ikke så heldig som dere, for jeg har igjen 3 uker til termin.... Føler at jeg ikke kan vente på og se lille prinsessa mi, og gleder meg veldig til og treffe henne:) Håper selvfølgelig at hun får være trygt inne i magen så lenge som mulig, men begynner og bli veldig utålmodig nå ja...
Babyendelig- får 2 tette=) Skrevet 11. juni 2008 #4 Skrevet 11. juni 2008 Ja!! 3 dager over termin her, og ingenting skjer... Er lei nå!
liten spire Skrevet 11. juni 2008 #5 Skrevet 11. juni 2008 jeg venter også har 7 dage til termin med min 3 å får også høre att magen fortsatt er altfor høy har gått med 2 cm åpning i over 2 uker nå . masse kynnere men ikke noe som skjer .... våkner hver natt like skuffet over att babyen ikke kommer hehe men den lille trives vel godt der inne ennå så må nok bare vente til han er klar fikk første mann 2 uker over termin og jenta mi 1 uker før så håper denne kommer til termin i hvertfall lykke til for alle som går å venter i varmen
cille35 Skrevet 11. juni 2008 #6 Skrevet 11. juni 2008 En liten trøst til dere med "høy" mage - det trenger ikke bety det er så lenge igjen. Jeg var på kontroll dagen før termin, og fikk vite at jeg nok hadde et stykke igjen da hodet ikke var festet og magen var så "høy". Den natten våknet jeg med vannavgang og fødte på termindagen. Også i dette svangerskapet står magen høyt, men gynekologen sier at jeg har langt liv, og at det er plass for babyen til å strekke seg i lengden. Det er altså ingen automatikk i at magen synker før fødsel. Lykke til :-)
Mamma til gullgutt Skrevet 11. juni 2008 Forfatter #7 Skrevet 11. juni 2008 Takk Cille35 ) Jeg blir sååå glad når noen kan gi meg forhåpninger om at det ikke er så fryktelig mange dager igjen... Gleder meg over all positiv info!! Ser foreløpig ikke ut som om turen min hjalp noe, men hvem vet - kanskje skjer det i natt ) Spennende er det uansett!
bebi-i-magen Skrevet 11. juni 2008 #8 Skrevet 11. juni 2008 jeg har tarmin i dag, og venter og vetner, sliten og lei nå ja...
mamma sin kompis Skrevet 11. juni 2008 #9 Skrevet 11. juni 2008 Samme som deg - og har hvert klar å verpe i 2 uker nå. Har den siste uken hatt en del mensverk, kynnere - men ingen sammenheng. Venter min 2, men stor forskjell fra nr. 1. Hadde da mensverk ettermiddagen før vannavgang samme natt. Så jeg legger med med håp hver kveld at vanne skal gå. Men våkner like skuffende hver morgen av at ingenting har skjedd. Magen min har synket sier de, noe jeg ikke ser da. Skjønner meg ikke på det, så la vær å hør på alle rundt deg. Jeg blir så lei av at alle spørr om det skjer noe snart, og om jeg kjenner forandringer. Blir bare deprimert av det. For jeg vil jo så mye ha bebisen ut nå. Og siden hode er godt plassert i bekkene er alt sammen i hverdagen ett tiltak. Så har jeg en aktiv krabat på 2,5 oxo, så der blir en del tårer kan man si. Tårer av at jeg ikke strekker til og at humøret svinger veldig. Han er i barnehagen om dagene da, så da sover vi veldig mye. Pappaen støtter opp når han kan, men han jobber en del borte så vi må bare gjøre det beste ut av det. Så har vi besteforeldre heldigvis i nærheten...men vil ikke mase så mye på de, vil jo vise at dette klarer jeg selv... Litt sta.... Lykke til videre, og du skal se at du plutselig har blitt mor før eller etter helga....jeg trøster meg med at jeg har bebisen i armene før utgangen av juni
Lille Blåbær Skrevet 11. juni 2008 #10 Skrevet 11. juni 2008 En dag over termin her, men har vært så innstilt på å gå over siden jeg gikk 16 dager over med første og 7 dager over med nummer to, men må ærlig innrømme at jeg venter og venter og begynner å bli rimelig lei. Ikke hjelper det at healeren jeg har gått til gjennom hele svangerskapet mener tulla har det så godt inne i magen at hun har tenkt å vente med sin ankomst til St.Hans... det er 12 dager til.... Får håpe at hennes synske evner ikke stemmer i dette tilfelle
sjara Skrevet 11. juni 2008 #11 Skrevet 11. juni 2008 Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa, venter her og - selv om jeg har tre uker igjen til termin. Går ut i permisjon i morgen, men er superklar for å verpe, he he
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå