Gå til innhold

Bergen


lailalisa

Anbefalte innlegg

No har eg hatt 4 gode dager, skal prøve litt nåler idag! Så får eg se om det funker;)

Håper på det; og at kvalmen er over no!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heia!

 

Jeg også kommer fra bergen.:) Jeg er 24 og sambo 35 og vi venter vår første.

Jeg har også vært fryktelig plaget med kvalme, begynte vel i uke seks, og nå er jeg 8+2 og det ser ikke ut til å gi seg med det første. :( Er kvalm og spyr omtrent hele dagen.

Men bortsett fra kvalme og oppkast har jeg det veldig fint ;)

 

Jeg også er med på treff. Kanskje vente til alle er kommet over i 2. tri, og kvalmen forhåpentligvis har gitt seg for de fleste ;)

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, jeg er også med på et treff :)

Er ett lite håp om at kvalmen har gitt seg her og ;-) Har ikke vært kvalm siden helgen og er alltid sulten nå :-) hehe.... Får håpe den holder seg vekke siden jeg reiser neste lørdag til syden ;-) Jippi ;-)

Noen andre som skal til syden?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo. Er også Bergenser med liten klump i magen! Er 35 og er førstegangs. Bor på Minde. Foreløpig termin ca 20 januar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei alle sammen. Jeg er 30år og venter mitt 3 barn. Har fått termin 11 januar:) Gleder meg veldig:) Bor i Åsane

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann til alle her inne.

Hvordan går det med dere?

Lurte på en ting, er det fler som har begynt å få mage?? Jeg fikk iløpet av slutten av uke 8!!!!!!! Syns det var veldig tidlig :-) Selv om det er veldig koselig ;-) Hadde liksom ikke tenkt å si noe om graviditeten før jeg var de magiske 12 ukene på vei ;-) Men så feil kan man ta :-) hehehe.....

Jeg er andregangsfødenede og vet at man kan få fort mage og at hormonene spiller en stor rolle, samt at mage musklene blir slappere :-)

Skal på tidlig ul på onsdag for å se at alt er bra og at det BARE er en ;-) Tror jeg hadde fått granat sjokk om det hadde vist toooooo!!!!! ;-) Da er jeg 11 + 2 (tror jeg, er ihvertfall 11 ;-) )

Hvor langt er dere på vei?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mage fra før, så det tar nok dessverre tid for meg å vise tror jeg... gleder meg til å sprade rundt med god grunn til struttemage!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei.

jeg er 23 år og bor på askøy. jeg og min sambo på 27 år venter nr 2. førstemann er ei jente på halvannet år nå. gleder oss masse til nestemann kommer, det lir spennende. magen min er virkelig kommet, så her er det ikke lenger mulig å skjule at det gjemmer seg en liten baby i magen nei.... hadde vært kjekt å fått til et treff når vi er ferdig med disse 12 ukene, i morgen er jeg 12 fullgåtte uker og det er fantastisk deilig. på mandag var jeg på tidlig ul og så at alt var fint med den lille i magen, det var veldig kjekt.... terminen min er forresten 6 januar... sist fødte jeg 13 dager før, så noe sier meg at jeg får et desemberbarn til... men får prøve å knipe igjen. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Hei;)Skal til kypros på torsdag, gleder meg veldig til det;)

Det skal bli godt å komme seg litt vekk fra norge..

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har fått litt mage, litt tidig, for eg har aldri hatt noe mage før;)

Jeg er 13 uker på vei! Så litt tidlig det og!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei jenter!

 

Nå, hvordan går det med dere?

Jeg er for tiden innlagt på KK pga ekstrem kvalme og oppkast. Ikke noe særlig, men heldigvis har de gode medisiner her oppe :) Kvalmen har sluppet litt taket, men har fått beskjed om at jeg nok blir værende et par dager til. :(

Heldigvis for at de har internett her oppe, da går dagene litt fortere :)

Håper de kan få helt bukt med kvalmen, og at jeg kan få med meg noen av de kvalmedempende de har her oppe.

Siw C: Hvordan gikk det med deg etter at du hadde vært her? Forsvant kvalmen for godt eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Heisann bergensspirer:)

 

Vil ønske alle sammen en riktig fin fin sommer og fin tid fremover.

 

Jeg er 34år og gravid for første gang, bor på Os. Gleder og gruer meg til den nye livssituasjonen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Nei desverre så forsvant ikkje kvalmen, den er nok der endå!

Vet ikkje lengre hva jeg skal gjøre, har prøvd alt, medisin, akupunktur, og følger alle rådene fra legene, men kvalmen vil ikke forsvinne!

Men ble bedre etter jeg var på kk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei

 

Jeg er 16 uker på vei nå, har vært veldig kvalm og kastet opp helt til uke 15, da gav det seg plutselig:) Veldig deilig å slippe det!! Lykke til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...