Gå til innhold

mortilgunnar eller andre som har prøvd sukker.no :)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva får dere til å "stole og tro" på de mennene dere møter der?

Sier så mye fint, men føler det blir litt overfladisk. De har jo ikke peiling på hvordan jeg er som person i det heletatt!!

Noen tips?:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg stoler ikke og tror ikke på dem. i hvertfall ikke før etter lang tid. men jeg er sånn generelt sett med mennesker.

så jeg snakker med dem fordi det er morro/intresant. også stopper jeg om et ikke er morro/intresant mer. eller om det blir for mye "du er så søt" "jeg liker deg sååå godt" osv. hater sånt prat, med mindre de virkelig virkelig mener det.

Skrevet

Jeg prata med en fyr der inne, i en del mnd. Vi snakka om alt, hadde barn på samme alder og det var mye seriøst snakk. Etter en stund ( 3 mnd tenker jeg) møttes vi. Jeg synes han var en kjekk mann og vi snakka godt sammen da også.

Han var superpositiv og virka helt oppriktig gira... Helt til dagen etterpå da det tikka inn en melding på mobilen. "Du er ikke den rette for meg..."

Jeg stoler ikke på nettflørter lengre, men du kan jo være heldigere enn meg da :)

Skrevet

Helt ærlig aner jeg ikke, det er bare en følelse jeg får om at personen er til å stole på. Noen ganger tar jeg feil, andre ganger ikke.

Jeg møtte en derfra som viste seg å være en drittsekk, så møtte jeg en annen derfra som det ikke ble noe mere med, men som er vist seg å bli en god venn istedet:)

Skrevet

hehe, jeg stoler ikke på noen der til å begynne med hvertfall, og kommer aldri til å hive ut med info om meg og mitt på nettet:p meen, er jo gøy da:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...