Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

...som betyr noe.

 

Sambo sendte en sms nå: Hei! Tenkte jeg skulle minne deg på at jeg er veldig glad i deg!

 

Deilig å få slike beskjeder enda etter at vi har vært sammen i 6 år, godt å vite at han tenker på meg midt i en hektisk arbeidsdag.

 

Gode mannen min!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det er så koselig å få sånne meldinger =) Det lyser litt opp i hverdagen =)

Skrevet

Ja det er kjmpeviktigt. Kanskje slike ting som kan redde et forhold og gjør at du ikke begynner å drømme om andre. En slik liten melding kan snu hele dagen til en god dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...