Gjest Skrevet 11. juni 2008 #1 Skrevet 11. juni 2008 ...som betyr noe. Sambo sendte en sms nå: Hei! Tenkte jeg skulle minne deg på at jeg er veldig glad i deg! Deilig å få slike beskjeder enda etter at vi har vært sammen i 6 år, godt å vite at han tenker på meg midt i en hektisk arbeidsdag. Gode mannen min!
(0_o) Skrevet 11. juni 2008 #2 Skrevet 11. juni 2008 Ja, det er så koselig å få sånne meldinger =) Det lyser litt opp i hverdagen =)
Candy girrrl Skrevet 11. juni 2008 #3 Skrevet 11. juni 2008 Ja det er kjmpeviktigt. Kanskje slike ting som kan redde et forhold og gjør at du ikke begynner å drømme om andre. En slik liten melding kan snu hele dagen til en god dag.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå