Gå til innhold

Hvor tidlig kan man kjenne at man er gravid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså...hvor tidlig har dere erfaring med at symtomene viste seg?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Med tulle 2 kjente jeg att jeg ble gravid =0) sa til mannen min nå skjedde det noe=0) jammen meg =0) hadde jeg ikke rett hi hi.

Skrevet

Kjente du symtomer allerede ved EL?

Skrevet

J

Skrevet

Trykket for raskt =0) jeg kjente det var ett eller annet som skjedde. Ikke lett forklare men fikk stikkninger i ene eggstokken hi hi.

Skrevet

Jeg merka jeg var gravid med nummer to, to dager etter jeg ble befrukta. Ikke vet jeg hvordan for vi prøvde ikke. Jeg sa til kjæresten "Nå er jeg gravid"..Og han lo bare. To dager før ikm sa jeg at vi måtte ned på apoteket og kjøpe en test, han lo og sa at det er jo som og kaste penger ut vinduet! Kjøpte en, det lyste gravid.. :)

Skrevet

Sist så visste jeg ikke så mye om dette med symptomer og slik. Men den dagen jeg skulle ha TR så visste jeg at jeg var gravid likevel, hadde en følelse, og visste at testen ville være positiv.

Dette var i 3. pp og jeg hadde da hatt to pp med negative tester, og begge de gangene hadde jeg ingen forhåpninger eller følelser.

Litt rart dette her...

Går du inn på Bli gravid så finner du en tipsliste der som sier noe om når man kan kjenne div symptomer. Men jeg vil minne deg på at de tidlige symptomene ved graviditet er også symptomer på at mensen er på vei i tillegg.

Skrevet

Hmmm...jeg lurer nemlig på om jeg allerede kan kjenne symtomer, har vært småkvalm de siste 3 dagene og kjempe trøtt på morningen... Jeg er i permisjon nå, så har jo ingen jobb og stress på morningen å stå opp til, så syns det er så rart...

Tror jeg hadde EL for 3-4 dager siden....hmmm...har siral, så syns det i tilfelle er veeeldig rart.

Skrevet

Jeg merket det på kroppen ca. 5-6 dager etter befruktning begge ganger.

Skrevet

Jeg hadde det på akkurat samme måte som deg da jeg ble gravid med Jr..., hadde akkurat begynt å prøve, men kjente på en måte at jeg var gravid den dagen jeg skulle hatt mensen...

Hadde liksom en funny feeling i hele kroppen...

Skrevet

Jeg kjente det før jeg skulle hatt mensen. Noe var annerledes! Hadde også en metallisk smak i munnen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...